    From: Piotr Wyderski <p...@n...mil>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Jak wygląda TSSOP8?
    Date: Tue, 12 Jun 2018 22:02:40 +0200

    Zbych wrote:

    > Tego nie wiem, ale wystarczy spojrzeć ile jest różnych szerokości
    > niby-zwykłej obudowy SO-8 (od chyba 150milsów do 208milsów) albo jak
    > footprintem różnią się te same modele transoptorów.

    Ale one są odpowiednio oznaczane: narrow SOIC, WSOIC itp. kombinacje.
    Poza tym w transoptorach "od zawsze" panowała nieokiełznana inwencja
    twórcza, więc się pilnowałem. Chwila nieuwagi i cios w plecy zadała mi
    bramka TTL. :-/

    > Dlatego robię próbny
    > wydruk footprintu na kartce i przykładam do niego nowy element.

    Też mam taki zwyczaj, ale przecież nie będę się wygłupiał testowaniem
    dobrze znanego mi TSSOPa. No to mam za swoje. Trzeba będzie zacząć
    sprawdzać, czy 0603 to aby na pewno 0603...

    Pozdrawiam, Piotr