  • 11. Data: 2012-11-13 17:15:01
    Temat: Re: Jak wygodnie przeszukiwać aukcje sprzedaży samochodów?
    Od: Tadzik <f...@f...com>

    On Tue, 13 Nov 2012 14:12:09 +0100, Marcin N
    <m...@o...pl> wrote:
    > Też nie znalazłem. Można jedynie zapisać wzorzec filtra - to już
    coś, ale jeszcze nie to.

    Bo to zadziala dopiero jak nie znajdzie zadnych wynikow z zadanego
    filtra. Musisz poczekac az nie bedzie wynikow i wtedy zapyta Cie o
    email (no przynajmniem mi tak zadzialalo z motocyklem i wyniki
    dostaje do dzis co czas jakis, moto kupilem rok temu:))

    --
    Pozdro
    Tadzik

  • 12. Data: 2012-11-13 19:25:59
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Nigdzie nie widzę autopowiadomienia :(

    faktycznie najwyraźniej po ostatniej zmianie szaty zrezygnowali z tej opcji
    :(
    A była taka fajna.
    Teraz można co najwyżej zapiasać kryteria i korzystać z nich następnym razem

    Do bani

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N

  • 13. Data: 2012-11-14 22:30:55
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 13 Nov 2012, Marcin N wrote:

    > Też tak próbowałem, ale dostałem maila, który nie uwzględniał filtra,

    Czyli ustawień w ulubione->ustawienia dopilnowałeœ.
    Bo tam sš ustawienia subskrypcji, nie w RSS, w tym się rozumiemy?
    No to... SOA#1, aczkolwiek nie w samochodach.
    Ale powodu niedziałania w działce samochodowej nie widzę.
    Mam ustawionych jakieś 20 (dwadzieścia) kryteriów, istotna
    większość włączona, z filtrami umiarkowianie złożonymi
    włącznie (z użyciem nawiasów w roli "OR", jak przy zwykłym
    zapytaniu), działa.

    > a przysłał wszystkie oferty danej kategorii 9czyli samochody osobowe).

    A może jakiś kiks z kryterium wyszukiwania?
    Zapodaj co ustawiłeś.

    pzdr, Gotfryd

  • 14. Data: 2012-11-14 22:42:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 13 Nov 2012, Kuba (aka cita) wrote:

    > Użytkownik "Adam" <a...@p...onet.pl> napisał
    >
    > faktycznie najwyraźniej po ostatniej zmianie szaty zrezygnowali z tej opcji
    > :(

    Ależ nie.
    Leży dwie liniki niżej.
    Tyle, że nie w filtrze, a w osobnej pozycji menu.

    > A była taka fajna.

    Ona jest fajna :)

    > Teraz można co najwyżej zapiasać kryteria i korzystać z nich następnym razem

    W nagłówku tabelki listy ulubionych kryteriów na żółtym tle
    jest taki tekst:
    "Aby dokonać zmian, przejdŸ do strony
    Moje Allegro > Moje zakupy > Ulubione: Ustawienia"

    Ustawiłeś "ustawienia", czy narzekasz, że w ustawieniach masz
    wybrane niewysyłanie maili?
    Uwaga, to jest osobna podtabelka, z oznaczeniem "zawieś subkrypcję"!
    Poustawianie wszystkiego na zawieszonej subskrybcji daje marne wyniki :)

    > Do bani

    Zaraz się okaże :)

    pzdr, Gotfryd