  • 11. Data: 2009-11-03 17:14:13
    Temat: Re: Jaka "awaryjna", kryzysowa oferta? Albo abonament 0zł?
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Adam Wysocki <g...@n...invalid> wrote:

    > chcę móc wysłać na tą kartę SMSa (opcjonalnie doładowując ją przedtem
    > zdalnie jakby straciła ważność na SMSy wychodzące) i niech elektronika
    > odpali GPSa, przeczyta pozycję i mi ją odeśle.

    Wydaje mi się, że ważność nowej karty Play Fresh zaczyna biec od momentu
    wysłania pierwszego smsa/wykonania połączenia, więc jeśli nie będziesz
    w ogóle tego używał, to możesz nie doładowywać.

    a.

  • 12. Data: 2009-11-04 08:15:16
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Pewnego razu Adam Wysocki tak oto obwieścił(a):

    > telefon, GPS, garstka elektroniki i soft do mikrokontrolera.

    A tak się zastanawiam. Czy taki telefon to będzie wykazywał stabilność non
    stop np przez miesiąc? Dodatkowo w warunkach podatnych na wstrząsy i inne
    czynniki. Mam wyobrażenie, że w tym czasie zdąży się wyłączy się z jakiegoś
    tam powodu, zawiesi, zablokuje, etc. Telefony z GPS to najczęściej z
    systemem operacyjnym a temu do stabilności daleko. Ale w sumie jak nic się
    z nim nie robi, to faktycznie może wykazać się taką dłuugą stabilnością i
    pewnością w działniu.

    --
    pzdr, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

  • 13. Data: 2009-11-04 09:34:39
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Piotr M <x...@x...pl> wrote:

    > A tak się zastanawiam. Czy taki telefon to będzie wykazywał stabilność non
    > stop np przez miesiąc?

    Okaże się... Mam nadzieję że tak.

    > Dodatkowo w warunkach podatnych na wstrząsy i inne czynniki.

    Podatność na wstrząsy wyeliminuję - przylutuję baterię, kartę SIM i interfejs.

    > Mam wyobrażenie, że w tym czasie zdąży się wyłączy się z jakiegoś
    > tam powodu, zawiesi, zablokuje, etc. Telefony z GPS to najczęściej z
    > systemem operacyjnym a temu do stabilności daleko.

    Telefon to Siemens S35i, GPS będzie osobno.

    --
    http://www.gophi.pl/

  • 14. Data: 2009-11-04 15:57:07
    Od: "Remek" <b...@t...pl>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał:

    > Wydaje mi się, że ważność nowej karty Play Fresh zaczyna biec od momentu
    > wysłania pierwszego smsa/wykonania połączenia, więc jeśli nie będziesz
    > w ogóle tego używał, to możesz nie doładowywać.

    A jak telefon odbierze SMS-a jeśli będzie miał nieaktywną kartę?

    Remek

  • 15. Data: 2009-11-05 08:48:28
    Od: "MarP" <p...@w...pl>

    > Prościej, ale jednak mało dokładne... Wolałbym dokładność GPSa. Z drugiej
    > strony jak moto będzie gdzieś w garażu to GPS nie da rady a GSM da...
    >
    > W sume można wykorzystać oba. Trzeba będzie się zorientować czy Play to
    ma...

    A nie wystarczy miec wlaczony telefon i sprawe przekazac policji?
    Pozdrawiam,
    Marp

  • 16. Data: 2009-11-05 10:11:16
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    MarP <p...@w...pl> wrote:

    > A nie wystarczy miec wlaczony telefon i sprawe przekazac policji?

    Zanim biurokratyczna machina ruszy (o ile w ogóle ruszy - nie jestem VIPem) to
    już dawno tego telefonu może tam nie być... Jakoś nie wierzę w skuteczność
    naszych organów ścigania jeżeli chodzi o ściganie prawdziwych przestępców.

    --
    http://www.gophi.pl/