    From: "re" <r...@r...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Jaką kupić ładowarkę do AA(+A
    Date: Fri, 16 Oct 2015 22:48:20 +0200
    <560d033f$0$573$65785112@news.neostrada.pl> <muj1qh$k02$1@solani.org>
    <560d0c31$0$8389$65785112@news.neostrada.pl>
    <560d20e2$0$595$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...debian.org.pl>
    <mulcf7$guo$1@srv.chmurka.net>
    <560e3af4$0$8366$65785112@news.neostrada.pl>
    <mumlim$3vs$1@mx1.internetia.pl>
    <560fedbd$0$578$65785112@news.neostrada.pl>
    <mus4c7$n69$1@mx1.internetia.pl>
    <561c2e88$0$670$65785112@news.neostrada.pl>
    <561cd2ee$0$8387$65785112@news.neostrada.pl>
    <561f623a$0$8387$65785112@news.neostrada.pl>

    Użytkownik "yabba"

    > : > Rozumiem, że do pilota nie trzeba innego pilota, ale prawie każde
    > : > urządzenie, które coś robi powinno być dostępne sieciowo.
    > :
    > :
    > : (...)
    > : ma ona możliwość sterowania ze smartfona.
    > : Aplikacja pokazuje Ci czas działania, nastawioną temperaturę, możesz
    > zdalnie
    > : wyłączyć grzałki lub coś tam poustawiać. Nie jestem pewien tylko czy ma
    > ona
    > : interfejs sieciowy (Ethernet lub Wi-Fi) czy łączy się tylko lokalnie
> [...]

    Jeśli urządzenie "bezpanelowe" byłoby tylko wersją normalnego sprzętu, to
    mogłoby tak być dla fanów technologicznych.
    Ja widzę pewne problemy, ponieważ każdy, kto chciałby skorzystać z
    przykładowego piekarnika musiałby mieć:
    - smartfon z odpowiednim systemem i parametrami
    - ściągniętą odpowiednią aplikację
    - wykonać "parowanie" smartfona z tym urządzeniem
    - umieć to wszystko obsłużyć.
    ---
    Ale co to za problemy ? Taki uniwersalny pilot ma generalnie sens. Tylko mz
    to nie znaczy, że te wszystkie panele znikną z urządzeń. Bo to grosze
    kosztuje w urządzeniu a zainteresowanie urządzeniami sterowanymi wyłącznie
    zdalnie jest mizerne. Niekiedy nawet nie ma sensu, ale akurat piekarnik dość
    sensowny jest. Można zaprogramować przygotowanym przepisem :-)