  • 11. Data: 2010-06-15 11:11:39
    Temat: Re: Jaka torba LowePro?
    Od: "Paweł Łukawski" <p...@n...gazeta.pl>

    http://www.lowepro.com.pl/Products/Beltpacks/modular
    /Off_Trail_2.aspx

    mam i dobrze się sprawdza, na 2 obiektywy + lampa lub 3 obiektywy z czego
    jeden zapięty do body.

    Paweł Łukawski

  • 12. Data: 2010-06-15 12:39:08
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "Paweł Łukawski" <p...@n...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:hv7n5b$qn$1@pippin.nask.net.pl...
    > http://www.lowepro.com.pl/Products/Beltpacks/modular
    /Off_Trail_2.aspx

    > mam i dobrze się sprawdza, na 2 obiektywy + lampa lub 3 obiektywy z czego
    > jeden zapięty do body.

    Też mam. Body, 2 szkła, dwie puszki piwa i w plener ;)

    JD

  • 13. Data: 2010-06-16 13:03:53
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    W dniu 2010-06-15 10:45, de Fresz pisze:
    > Możesz wejść w np. lens kejsy:
    >
    > http://products.lowepro.com/catalog/Lens-Cases,46.ht
    >
    > Może wyjść mało ekonomicznie, ale zawsze da je przytroczyć do pasa, co
    > może być wygodnym rozwiązaniem plenerowym.

    Dzieki! Patrzylem na LC wczesniej - i wydaja sie w ogole sensownym
    pomyslem, bo daja jeszcze jedna mozliwosc. Moge wtedy wrzucic obiektyw w
    dowolna torbe, ktora w danej chwili ze soba biore. Dzieki!

    --
    Mateusz Papiernik, Maticomp Webdesign
    Projektowanie i realizacja witryn WWW

  • 14. Data: 2010-06-16 13:04:13
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    W dniu 2010-06-15 10:56, Anonymouse pisze:
    > Dam Ci taką radę, przed kupieniem tego wszystkiego (sprzęt, torba
    > itp), policz ile to wszystko razem będzie ważyło, a potem dokładnie
    > tyle samo kilogramów (cegły, kamieni, piasku) włóż do jakiejkolwiek
    > torby, którą posiadasz i zabieraj koniecznie na wszystkie spacery czy
    > wycieczki .....

    Wiem, wiem - ale tak jak pisalem, chodzi mi o role przewozowa, a nie
    chodzenie z tym wszedzie.

  • 15. Data: 2010-06-16 13:04:44
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    W dniu 2010-06-15 14:39, JD pisze:
    > Użytkownik "Paweł Łukawski" <p...@n...gazeta.pl> napisał
    > w wiadomości news:hv7n5b$qn$1@pippin.nask.net.pl...
    /Off_Trail_2.aspx

    > Też mam. Body, 2 szkła, dwie puszki piwa i w plener ;)

    Dzieki :) Bardzo mi sie patent podoba! Jak "wyrosne" ze swojego Rezo (a
    wyrosne, bo 50D z obiektywem nie wejdzie, 350tka juz sie ledwo miesci),
    to bedzie moj pierwszy strzal.