  • 51. Data: 2012-03-03 21:03:12
    Temat: Re: Jaki 7-osobowy
    Od: Laisar <k...@o...pl>

    On 3 Mar, 16:15, Rafał Grzelak <s...@s...com> wrote:

    > mocniejszym juz by sie cos dalo wyprzedzic - ale szalu nie ma.

    Jak wskażesz tego, kto cię tak podle próbował oszukać, wmawiając, że
    JEST jakiś szał, to sam go ochrzanię <:

    > W 7 osob z bagazem bedzie dramat.

    No dobra: to gdzie niby można sprawdzić jakie są te Oficjalne I
    Obiektywne Kryteria Dramatu? W Światowej Organizacji Badania
    Dramatyczności? d:

    Ech...

    Najlepsi są tacy specjaliści, którzy nawet nie tylko to, że nie
    pojeździli danym autem, ale ani w nim nie siedzieli, ani nawet koło
    niego nie stali <:

    A gdzie tam dopiero mówić o jakimś wykresie trakcyjnym, czy chociaż
    danych z testów...

    No dobra, do rzeczy - otóż JEDYNA prawdziwa odpowiedź brzmi:

    Czy będzie dramat, czy nie, to nie zależy od auta, tylko od.. kierowcy
    - ale wcale nie chodzi o jego umiejętności, tylko o UPODOBANIA, bo
    tylko z tego wynika ocena. Która jest subiektywna, bo obiektywne nie
    istnieją.

    Jeździłem autami od 45 do 250 KM, teraz mam 87 - i właściwie nigdy moc
    silnika nie była żadnym problemem [:

  • 52. Data: 2012-03-03 22:22:37
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-03-03 20:03:12 +0000, Laisar <k...@o...pl> said:

    > Jeździłem autami od 45 do 250 KM, teraz mam 87 - i właściwie nigdy
    > moc silnika nie była żadnym problemem [:

    Bo pewnie nie potrafisz Jeździć Prawidłowo. Czyli na 5., 6. czy 7.
    biegu pooooowooooliiii naaaaaciiiiisnąąąąąąć ped, tfu! geja gazu i
    czekać na reakcję. Jeśli tak właśnie jest, to dlatego nie masz
    problemów!
    ;-P

    --
    Bydlę

  • 53. Data: 2012-03-03 22:35:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 3 Mar 2012 12:03:12 -0800 (PST), Laisar napisał(a):
> [...]
    > istnieją.
    > Jeździłem autami od 45 do 250 KM, teraz mam 87 - i właściwie nigdy moc

    No, jesli lubisz jezdzic 60-70 km/h to istotnie nie jest zaden problem.

    Kapelusznik jeden :-)

    J.

  • 54. Data: 2012-03-03 22:48:18
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F.,

    Saturday, March 3, 2012, 10:35:31 PM, you wrote:

    > No, jesli lubisz jezdzic 60-70 km/h to istotnie nie jest zaden problem.
    > Kapelusznik jeden :-)

    Jeździłem rumuńskim samochodem z silnikiem 1.1l 51KM i na A4
    zawalidrogą nie byłem.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 55. Data: 2012-03-03 23:11:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 3 Mar 2012 22:48:18 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello J.F.,
    >
    > Jeździłem rumuńskim samochodem z silnikiem 1.1l 51KM i na A4
    > zawalidrogą nie byłem.

    Na A4 ... a potem zjechales z A4 i jak sie jechalo do JG ?

    a i na A4 .. nie migali na Ciebie przy wyprzedzaniu ?
    moze i nie, wtedy wszyscy lewym pasemm jechali :-)

    J.

    P.S. ostatnio jechalm do JG .. momentami 40. Za Bolkowem praktycznie nie ma
    gdzie wyprzedzic, i nie wiem czy 200KM by pomoglo ..

  • 56. Data: 2012-03-03 23:16:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 03 Mar 2012 13:47:14 +0100, r...@k...pl napisał(a):
    > Fri, 2 Mar 2012 18:07:39 +0100, w <jiqupe$e8n$1@inews.gazeta.pl>, "J.F"

    > Widocznie francuskie luty lepiej znoszą niemieckie drogi :)

    No ba, niemieckie drogi ... chociaz ... jak kiedy Galileo sie skupilo na
    dziurach w Berlinie, to Wroclaw by sie takich nie powstydzil :-)

    A jak jechalem kiedys po niemieckim zadupiu, to i u nich po mroznej zimie
    sa dziury w drogach :-)

    J.

  • 57. Data: 2012-03-03 23:18:35
    Od: Laisar <k...@o...pl>

    On 3 Mar, 22:35, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > No, jesli lubisz jezdzic 60-70 km/h to istotnie nie jest zaden problem.

    Staram się jeździć zgodnie z przepisami - i daćką można je łamać
    dokładnie tak samo jak autem z 250 KM, bo też potrafi się rozpędzić
    ponad prędkość dozwoloną nawet na naszych autostradach. I nie, nie
    trwa to 3 dni <: - bez względu na ładunek...

  • 58. Data: 2012-03-03 23:23:39
    Od: Laisar <k...@o...pl>

    On 3 Mar, 22:22, Bydlę <p...@g...com> wrote:

    > Bo pewnie nie potrafisz Jeździć Prawidłowo.

    Coś może być na rzeczy - faktycznie, co się czasem nawajchuje, to
    moje... d;

    (No i uczciwie trzeba przyznać, że przy takim deptaniu daćka jest dość
    głośno - ale to już jednak inna sprawa niż osiągi w kwestii
    przyśpieszania).

  • 59. Data: 2012-03-03 23:28:57
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F.,

    Saturday, March 3, 2012, 11:11:40 PM, you wrote:

    > Na A4 ... a potem zjechales z A4 i jak sie jechalo do JG ?

    Zupełnie przyzwoicie.

    > a i na A4 .. nie migali na Ciebie przy wyprzedzaniu ?
    > moze i nie, wtedy wszyscy lewym pasemm jechali :-)

    Ano własnie :)

    > P.S. ostatnio jechalm do JG .. momentami 40. Za Bolkowem praktycznie nie ma
    > gdzie wyprzedzic, i nie wiem czy 200KM by pomoglo ..

    Chyba porę wyjazdu nieszczęśliwie dobrałeś... Z drugiej strony - 5 lat
    juz nie jeżdżę.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 60. Data: 2012-03-03 23:43:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 3 Mar 2012 23:28:57 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello J.F.,
    >
    > Chyba porę wyjazdu nieszczęśliwie dobrałeś... Z drugiej strony - 5 lat
    > juz nie jeżdżę.

    nawet nie - jedna zaladowana ciezarowka, i brak ochoty do wyprzedzania w
    ciemno.

    J.