    From: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Jaki chopper dla początkującego ?
    Date: Wed, 22 Jul 2009 10:01:00 +0200

    Monster pisze:
    > zapomniałeś dodać po jakich przebiegach się to dzieje,pięciu narzeka,a
    > teraz policz ile jest 535 w Polsce

    Wirtualnie się macałem z Virago to chyba rozrusznik był jedynym
    powtarzalnym (co nie znaczy częstym) zarzutem.
    Ale ponieważ jestem (jak kolega Pierwotny Pytający) na starcie kariery
    wybrałem nakeda (konkretnie gieespińcet apage satanas) ze względu jak mi
    się wydało większą przydatność 'dydaktyczną' - że więcej nauczę się
    techniki jazdy. Mój wybór, żyjemy w wolnym kraju.