    From: "T.V." <s...@z...hell>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jaki internet LTE (na dzień 10-09-2017)
    Date: Mon, 11 Sep 2017 21:20:39 +0200

    Dnia Mon, 11 Sep 2017 17:00:59 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Użytkownik T.V. s...@z...hell ...

    > A ja napisałem ze rozsmieszyły mnie towje rozwazania o komórce ktora sama z
    > siebie pobiera w tle 50GB w kilka dni...

    Proszę napisz, wskaż mi w którym miejscu napisałem, że chodzi o komórkę?
    Ciągle pisze o internecie LTE od Plus GSM, nic nie mówiłem o żadnej
    komórce.

    Grupa GSM? OK, tylko co drugi pyta tutaj średnio 3razy w miesiącu o LTE
    mobilny, modemy, sremy i inne.

    > Nie operatora a wybierany BTS? A co? Nie da sie?

    Tak, tak, da się... eee, w którym miejscu w E3372 moge to wybrać (wersja
    HiLink) próbowałem, nie łyka nie wiem czemu...
    LTE dla domu Plus GSM, w okolicy mam nadajnik Play, T-Mobile - plus kilka
    km dalej.
    Wymuszałem częstotliwości, wymuszałem ID BTSa, uparcie łączy sie z Plus GSM
    oddalonym o kilka km.

    > Dla tych 50gb nie ma to znaczenia... Dla modemowców tez niewielkie...
    > Modemowcy - ale jaja!

    Jak najbardziej, napiszesz takich 5000miesięcznie i ktos juz ma w plecy
    kilkadzieciąt MB, bo oczywiście trzeba by Ci odpowiedzieć, albo jak koledzy
    wyżej... Zrobili całkiem OFF, kłócą się o sjp.pl, a jak nie miałem
    odpowiedzi, tak nie mam...

    Widzę, że na news grupy już przyszła sfołocz z forum, czyżby gimnazjum
    odkryło news.serwerxxx.pl itp? ...
    Dobry Boże.
    Przepraszam (szczerze!) tych, którzy jeszcze chcą pomagać i odpowiadają
    rzeczowo.