    From: Uncle Pete <4...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jaki konsumencki sprzęt sieciowy?
    Date: Fri, 9 Jun 2017 00:19:11 +0200

    On 2017-06-08 19:00, Adam Wysocki wrote:
    > Takie zadanie - dokończ zdanie: "Jeśli potrzebuję access pointa, routera,
    > switcha lub karty Wi-Fi, to wybieram sprzęt firmy (...), gdyż (...)".
    >
    > Zanim mnie z tymi TP-Linkami szlag trafi w końcu. Nigdy więcej tego gówna.
    > D-Linki wcale nie lepsze. Więc co? Coś co nie kosztuje miliarda eurogąbek,
    > jest klasy konsumenckiej a nie profesjonalnej, ale po prostu działa - nie
    > wymagam wiele...

    Mam TP-Linka dwa routery (TL-MR3420 v.1 i 2), kartę Wi-Fi PCI-E
    TL-WDN4800, range extender TL-WA830RE i wszystko z pudełka działa bez
    zarzutu, poza RE, do którego trzeba było wgrać nowy soft ze strony
    producenta. Nawet w TL-MR3420 v.1 nie miałem czasami zgłaszanego
    problemu małej wydajności prądowej gniazda USB.

    Chyba coś robię nie tak...