    From: "Artur S." <A...@s...pl.>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jaki modem do karty SIM na USB?
    Date: Wed, 8 May 2019 13:17:20 +0200

    news:1985551a-d8d8-4099-a2f0-e3eeb3adbb6e@googlegrou
    ps.com...

    > Korzystanie z wifi telefonu jest prostsze jak korzystanie z
    > zewnętrznego
    > modemu usb
    > W telefonie ustawiasz hotspot. robisz to raz i działa.

    Sprawdziłem w moim smartfonie i czegoś takiego jak ustawienie hotspotu
    w ogóle nie ma.
    Jest udostępnianie Internetu albo przez WiFi albo przez BT. Używałem
    tego kilka lat temu i pamiętam, że wcale to takie proste nie było i po
    konfiguracji i tak przy każdej chęci połączenia trzeba było coś wybierać
    zarówno na smartfonie jak i na komputerze. Może od tego czasu coś się
    zmieniło, ale nikt nie sygnalizował że jego rozwiązanie dotyczy tylko
    najnowszych smartfonów.

    Pzdr.
    Artur S.