  • 1. Data: 2013-11-07 11:39:47
    Temat: Jaki serwer
    Od: "Jamajski" <j...@g...com>

    Chcialem zapytac was o serwer z jakiego sciagacie newsy tej grupy. Ja na razie
    korzystam z news.neostrada.pl ale sciaganie wiadomosci idzie gorzej niz zle.
    Z gory dzieki za odpowiedz

    Jamajski

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    9015 (20131106) __________

    Wiadomoœć została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

  • 2. Data: 2013-11-07 11:44:33
    Temat: Re: Jaki serwer
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Jamajski <j...@g...com> napisał(a):
    > Chcialem zapytac was o serwer z jakiego sciagacie newsy tej grupy. Ja
    > na razie korzystam z news.neostrada.pl ale sciaganie wiadomosci idzie
    > gorzej niz zle. Z gory dzieki za odpowiedz

    Po prostu zajrzyj sobie do nagłówków postów kilku osób. Ale skoro już
    pytasz: news.atman.pl

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 3. Data: 2013-11-07 12:26:19
    Od: "Jamajski" <j...@g...com>

    > Po prostu zajrzyj sobie do nagłówków postów kilku osób. Ale skoro już pytasz:
    > news.atman.pl
    > Grzegorz Niemirowski
    Masz racje, dostalem zacmienia.
    Dzieki
    Jacek Majewski

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    9016 (20131107) __________

    Wiadomoœć została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

  • 4. Data: 2013-11-07 17:10:40
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 7 listopada 2013 11:39:47 UTC+1 użytkownik Jamajski napisał:
> [...]
    9015 (20131106) __________

    > Wiadomoœć została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    Podłącz się bezpośrednio do źródła. Po co Ci pośrednicy. Google rządzi.

  • 5. Data: 2013-11-07 17:18:42
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    k...@g...com <k...@g...com> napisał(a):
    > Podłącz się bezpośrednio do źródła.

    Źródła czego? I jaki jest adres serwera NNTP Google?

    > Po co Ci pośrednicy. Google rządzi.

    Rządzi? Nie potrafi nawet interfejsu www zrobić.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 6. Data: 2013-11-07 17:24:46
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Grzegorz Niemirowski napisał:

    > Źródła czego? I jaki jest adres serwera NNTP Google?

    > Rządzi? Nie potrafi nawet interfejsu www zrobić.

    Potrafi, tylko nie chce.

    --
    Jarek

  • 7. Data: 2013-11-07 18:36:05
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 7 listopada 2013 17:18:42 UTC+1 użytkownik Grzegorz Niemirowski
    napisał:

    > Źródła czego? I jaki jest adres serwera NNTP Google?

    > Rządzi? Nie potrafi nawet interfejsu www zrobić.
    >

    > --
    >
    > Grzegorz Niemirowski
    >
    > http://www.grzegorz.net/
    >
    > OE PowerTool i Outlook Express: http://www.grzegorz.net/oe/
    >
    > Uptime: 25 days, 3 hours, 47 minutes and 23 seconds

    A czego Ci w nim brakuje. czytnik ma być prosty w obsłudze, ma wyświetlać bez błędów
    i krzaków co inni napisali. Ma się dać z niego przesłać wiadomość. Co jest Ci jeszcze
    do szczęścia potrzebne?

  • 8. Data: 2013-11-07 18:37:29
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 7 listopada 2013 17:24:46 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski
    napisał:

    > Potrafi, tylko nie chce.
    >

    > --
    >
    > Jarek

    Zrobił dobry. Lepszy do czytania i pisania krótkich wiadomości nie jest nikomu
    potrzebny.

  • 9. Data: 2013-11-07 18:42:46
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Grzegorz,

    Thursday, November 7, 2013, 5:18:42 PM, you wrote:

    > Źródła czego? I jaki jest adres serwera NNTP Google?
    > Rządzi? Nie potrafi nawet interfejsu www zrobić.

    Drobiu żadne krzyki i płacze nie przekonają, że czarne jest czarne a
    białe - białe.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 10. Data: 2013-11-07 21:10:53
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    k...@g...com <k...@g...com> napisał(a):
    > A czego Ci w nim brakuje. czytnik ma być prosty w obsłudze, ma
    > wyświetlać bez błędów i krzaków co inni napisali. Ma się dać z niego
    > przesłać wiadomość. Co jest Ci jeszcze do szczęścia potrzebne?

    No właśnie to wyświetlanie bez krzaków by się przydało. I nie nazywaj tego
    prymitywnego interfejsu czytnikiem.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/