    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Jaki wybrać aparat kompaktowy???
    Date: Mon, 4 Sep 2017 19:55:07 +0200

    W dniu 2017-09-04 o 14:44, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Adam"  napisał w wiadomości grup

    > No przeciez napisala cechy :-)
    >
    > Ja tylko podpowiem - przejsc sie do jakiejs MM, pomacac ... u mnie z 90%
    > odpada, bo po prostu za male i kiepsko sie trzyma.
    > I juz sie lista zaweża.

    Chyba lepiej od zawężenia poszukiwań wg parametrów, a później "wizja
    lokalna".
    Dlaczego? Gorzej będzie, gdy spodoba jej się (ze względu właśnie na
    leżenie w dłoni, kształty, kolor) jakaś "zabawka" z obiektywem 50-120mm
    F4 i ISO 120, natomiast pytaczka potrzebuje maszynki do fotografowania z
    bliska szybko biegającego kotka i to w ciemnym pomieszczeniu bez flasha.

    > Ale kobieca dłoń moze miec gorzej :-(

    No właśnie.
    Dla mnie Nikon D70 był "mały".
    Dopiero z gripem było lepiej.