    From: choczsz <z...@j...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jakie auto kupić?
    Date: Fri, 14 May 2010 00:49:17 -0700 (PDT)

    On 14 Maj, 08:50, "Robert" <j...@o...pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > kolejny post z serii "jakie auto kupić?" Chcę wydać max 23-25k PLN. Przebiegi
    > rzędu 20kkm rocznie. 70% miasto, 30% poza miastem.
    >
    > Zależy mi na tym, żeby auto było w miarę ekonomiczne. Silnik do 2000cc. Nadwozie
    > 4-5 drzwiowe. W miarę tanie cześci/serwis. Nie chcę mieć nic do czynienia z
    > markami typu: Cytroen czy Peżot (empiria).
    >
    > Moje typy: Opel Astra, Focus, Golf IV, Corolla, Audi A3?

    Skoro masz zle doswiadczenia z Peugeotem i Citroenem to nie wiem czy
    Astra i Focus bedzie dobrym wyborem.
    Francuzy z grupy PSA to solidne samochody, na pewno nie gorsze niz
    Opel lub Ford, przy tym nie drozsze.
    Za Focusem moze przemawiac ponoc dobre zawieszenie, ale czy to
    rekompensuje niemal pewne problemy z rdzewieniem? Opla tez korozja
    zawsze lubila - moze nie az tak jak Fordy, jednak w autach z PSA
    problem rdzy nie wystepuje, chyba ze w wydechu.
    Golf, Corolla (chyba ostatnio niekoniecznie) i A3 to z cala pewnoscia
    dobre autka, co prawda za cene takiego jednego dostalbys prawie dwa
    odpowiedniki citroena, no ale skoro empiria zabrania to namawiac nie
    bede.