  • 1. Data: 2015-06-03 21:54:56
    Temat: Jakie auto min 6 osobowe?
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    Witam

    Powoli przymierzam się do zakupu auta.
    Chciałbym, aby auto miało min 6 foteli, z silnikiem benzynowym
    (chciałbym zainstalować instalację LPG), który będzie w miarę dynamiczny
    (> 160KM?). Nie zależy mi na SUVie.
    Budżet to około 30-35kzł.
    Czy mój wybór kończy na sharan, chrysler voyager i peugocie 807?
    Biorę pod uwagę także coś w stylu T4/T5, renault trafic.

    Proszę, jeżeli ktoś ma jakieś propozycje o napisanie.
    Chciałbym, wręcz zależy mi na tym, aby auto nie miało wspólnych oparć.

  • 2. Data: 2015-06-03 22:46:15
    Temat: Re: Jakie auto min 6 osobowe?
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu środa, 3 czerwca 2015 21:55:03 UTC+2 użytkownik Baczek napisał:

    > Prosze, jezeli ktos ma jakies propozycje o napisanie.
    > Chcialbym, wrecz zalezy mi na tym, aby auto nie mialo wspolnych oparc.

    Sprawdz Honde FR-V.

    Pozdrawiam
    MK

  • 3. Data: 2015-06-04 08:40:16
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-06-03 21:54, Baczek wrote:
    > Budżet to około 30-35kzł.

    Kupisz w tej cenie w miarę świeżego Orlando, często z LPG. Fotele z tyłu
    jednak jak w zafirze.

  • 4. Data: 2015-06-04 09:05:18
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2015-06-03 21:54:56 niejaki Baczek napisał:
    > Proszę, jeżeli ktoś ma jakieś propozycje o napisanie.

    chevrolet astro - jak łykniesz bakcyla to nie spojżysz już więcej na
    europejski plastik-fantastik ;)

    np:

    http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=20
    5591357&isSearchRequest=true&scopeId=C&makeModelVari
    ant1.makeId=5600&makeModelVariant1.modelId=4&pageNum
    ber=1

    nie lubisz skóry? proszę

    http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=21
    0094322&isSearchRequest=true&scopeId=C&makeModelVari
    ant1.makeId=5600&makeModelVariant1.modelId=4&pageNum
    ber=1

    itd
    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 5. Data: 2015-06-04 14:19:29
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 03 Jun 2015 21:54:56 +0200, Baczek napisał(a):

> [...]
    > Chciałbym, aby auto miało min 6 foteli, z silnikiem benzynowym
    > (chciałbym zainstalować instalację LPG), który będzie w miarę dynamiczny

    Celuj w Grand Voyagera 3.8 albo Sharana/Alhambre (ale nie v6, bo
    klopotliwe). Traffic nie grzeszy komfortem, T4 tez nie, a T5 za te kwote
    moze byc zajezdzony.

    Astro sa fajne, tylko z bezpieczenstwem przy zderzeniu kruchutko.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 6. Data: 2015-06-05 00:05:49
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 2015-06-03 o 21:54, Baczek pisze:
    > Chciałbym, aby auto miało min 6 foteli, z silnikiem benzynowym
    Espace, Eurovan (Ulysse / Phedra / C8) ?

  • 7. Data: 2015-06-05 10:37:11
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 05 Jun 2015 00:05:49 +0200, Scobowski napisał(a):

    > Eurovan (Ulysse / Phedra / C8)

    Przeciez wymienil puga 807 - to to samo.

    Espace ma opinie auta cholernie awaryjnego. I gazowanie jedynego sensownego
    silnika tez moze byc klopotliwe przez turbine.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 8. Data: 2015-06-06 19:51:15
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 2015-06-05 o 10:37, Maciek pisze:

    > Przeciez wymienil puga 807 - to to samo.

    Rzeczywiście.
    > (...)klopotliwe przez turbine.

    Dlaczeo właściwie turbo miałoby _dzsiaj_ przeszkadzać w zagazowaniu silnika?

  • 9. Data: 2015-06-06 22:34:37
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-06-06 o 19:51, Scobowski pisze:

    > Rzeczywiście.
    >
    > Dlaczeo właściwie turbo miałoby _dzsiaj_ przeszkadzać w zagazowaniu
    > silnika?

    Nie przeszkadza, tylko jest kłopotliwe ;)

    Nie możesz użyć prostej instalacji parownikowej. Ale chyba więcej
    problemów sprawia silnik z bezpośrednim wtryskiem benzyny do cylindrów -
    łatwiej już zagazować dizla. Tyle, że w dizlu po zagazowaniu nie da się
    już używać oleju napędowego.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 10. Data: 2015-06-07 03:46:36
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 2015-06-06 o 22:34, Adam pisze:

    > Nie przeszkadza, tylko jest kłopotliwe ;)
    > Nie możesz użyć prostej instalacji parownikowej.

    Parownik to ma każda (poza LGI ;-) ). Chodziło Ci kolego o mieszalnik?
    No więc instalację II gen. (z mieszalnikiem, potem samodzielnie
    przerobioną na BLOSa) to ja miałem w swoim pierwszym samochodzie, 20 lat
    temu... _D_W_A_D_Z_I_E_S_C_I_A_ lat temu.
    Jeśli spotkasz gazownika, który zatrzymał się w rozwoju na tym etapie...
    to nie zakładaj u niego instalacji :)