  • Data: 2009-01-06 13:51:32
    Temat: Re: Jakie cross, enduro wybrać?
    Od: Egon <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Czym jest enduro panowie wujkowie ? Taplaniem się w błocie po tyłek, w
    śniegu po pachy, wyklinanie swojego sprzętu i tym podobne
    przyjemności. Więc wg mnie ( a moje zdanie młode i skromne) na
    pierwszego enduraka polecam klasykę, dr 350 jeżeli chcesz motocykl
    trochę mocniejszy. Xr 250 tylko ta z tych nowszych, a czemu ? A temu,
    ze taki endurak spokojnie wystarczy na wieeele czasu, no chyba że ktoś
    ma ambicje wieksze od przyrodzenia i jeszcze nie nauczy sie chodzić a
    już kupi rowerek. Poza tym te motocykle są tanie a bądź co bądź
    plastiki, kierownice, i co tam jeszcze chcecie, niszczą się bardzo
    szybko, a do takich sprzętów z tego co wiem części są tańsze. Kończąc,
    na pierwszego enduraka polecam dr 350 albo xr 250. Zobaczysz z czym to
    sie je, nauczysz sie TECHNIKI(ważne słowo, a chyba jeszcze nie padło)
    i zdecydujesz co z tym fantem zrobić.

    Pozdrawiam
    Egon