  • 111. Data: 2017-02-11 12:36:51
    Temat: Re: Jakie f-my produkują jeszcze HDD?
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Możecie się przenieść na inna grupę lub na jakieś tfu forum tfu, Trolle??

    -----

  • 112. Data: 2017-02-11 19:36:16
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl>

    Po głębokim namyśle 2late napisał w Saturday 11 of
    February 2017 11:56:

    > Jego ksiazki (te dotyczace (makro) ekonomii) sa
    > kategoria
    > non-fiction. A ze autor zawsze narzuca jakis punt
    > widzenia to jego
    > prawo.

    Tego mu nie odmawiam. Podobnie, jak ma prawo
    uprawiać marksistowską propagandę krytykującą wolność
    gospodarczą. W końcu żyje w wolnym kraju - bo
    cokolwiek by nie mówić o USA czy UK, panuje tam
    znacznie wyższy poziom wolności osobistej, niż w PL,
    a już zdecydowanie wyższy, niż w PRL. Ale z kolei ja
    mam prawo ocenić jego wynurzenia jako mało
    wiarygodne.

    --
    Pozdrawiam,

    (js).

    PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus
    wraz ze wszystkimi kolejnymi literami.

  • 113. Data: 2017-02-11 20:36:53
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 11/02/2017 06:36 PM, Jan Stożek wrote:
> [...]
    > a już zdecydowanie wyższy, niż w PRL. Ale z kolei ja
    > mam prawo ocenić jego wynurzenia jako mało

    Doszlo?

  • 114. Data: 2017-02-15 14:06:33
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-02-11 o 19:36, Jan Stożek pisze:
> [...]
    > cokolwiek by nie mówić o USA czy UK, panuje tam
    > znacznie wyższy poziom wolności osobistej, niż w PL,
    > a już zdecydowanie wyższy, niż w PRL. (...)

    Tak?

    W USA pierdniesz na ulicy, i już stado prawników Cię ściga, że kogoś
    naraziłeś na straty moralne.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 115. Data: 2017-02-16 07:50:22
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl>

    Po głębokim namyśle Adam napisał w Wednesday 15 of February 2017
    14:06:

    > W USA pierdniesz na ulicy, i już stado prawników Cię ściga, że kogoś
    > naraziłeś na straty moralne.

    Ale to z oskarżenia prywatnego, a nie jesteś ścigany przez
    państwo - to różnica.

  • 116. Data: 2017-02-17 07:58:44
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Ścigali Cię?