  • 11. Data: 2017-01-29 15:57:53
    Temat: Re: Jakie f-my produkują jeszcze HDD?
    Od: "gajowy" <gajowy-maupa-poczta.neostrada.pl>

    > wiadomo, dyski samsunga były najlepsze, teraz przejął je jakiś maxtor

    "jakiś" ? Samsung jeszcze nawet nie myślał o dyskach (jakichkolwiek) to
    maxtor już je produkował, aktualnie jest to marka segate, który wykupił
    maxtora ponad 10 lat temu...

    --
    ____________
    gajowy

  • 12. Data: 2017-01-29 16:06:34
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    no nie wiem, na allegro zmiana pojawiła się ze dwa lata temu...

    seagate powiadasz... nie słyszałem, żeby kiedykolwiek samsungowi znikł
    dostęp do danych na talerzach... jako jakiś tam programista nie
    wyobrażam sobie na czym mogła polegać taka usterka... to chyba jakiś
    sabotaż...

  • 13. Data: 2017-01-29 16:54:50
    Temat: Re: Jakie f-my produkują jeszcze HDD? [OT]
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    kriters pisze:
    [..]
    > zara bd u cb
    > japrdl

    BUAHAHAHA!!
    Wydawało mi się że dzieci neostrady już wyginęły.. chyba się myliłem.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 14. Data: 2017-01-29 17:32:09
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > kriters pisze:
    > [..]
    >
    > BUAHAHAHA!!
    > Wydawało mi się że dzieci neostrady już wyginęły.. chyba się myliłem.

    Myliłeś się. To tylko medium (dostęp do netu) się zmieniło, reszta jest, jak
    było.

    (C) Kabaret Neo-Nówka.

  • 15. Data: 2017-01-29 18:24:31
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    odkąd wykupili to już kaplica - mamy realnie dwóch graczy:
    WD i Seagate. Fabryki swoje ma jeszcze Toshiba. Skończyły się długie
    okresy gwarancji i niskie ceny.

  • 16. Data: 2017-01-29 18:37:13
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "gajowy" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >X jeszcze nawet nie myślał o Z (jakichkolwiek) to Y już je produkował

    Ulubiony argument marketoidow - nawet jeśli opisuje fakt, to nie koniecznie
    ma cokolwiek wspólnego z bieżąca jakością.

  • 17. Data: 2017-01-29 19:34:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "w systemie siła 'PO/EU" <N...@g...pl> wrote in message
    > seagate powiadasz... nie słyszałem, żeby kiedykolwiek samsungowi znikł
    > dostęp do danych na talerzach... jako jakiś tam programista nie wyobrażam
    > sobie na czym mogła polegać taka usterka... to chyba jakiś sabotaż...

    Programista bez wyobraźni?? :-)

  • 18. Data: 2017-01-29 19:35:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "sirapacz" <n...@s...pl> wrote in message
    > odkąd wykupili to już kaplica - mamy realnie dwóch graczy:
    > WD i Seagate. Fabryki swoje ma jeszcze Toshiba.
    > Skończyły się długie okresy gwarancji i niskie ceny.

    Twierdzisz, że dyski twarde są dziś drogie?? :-)

  • 19. Data: 2017-01-29 20:11:39
    Od: "V.L.Pinkley" <v...@g...com>

    użytkownik J.F. napisał:

    > Przy SSD sprawa taka, ze kazdy moze produkowac.
    >
    > J.

    Patrzę sobie na te opisywane tu cuda SSD, niby same zalety.
    Ale o niezawodności nie decyduje najmocniejszy element tylko najsłabszy.

    Wgryzam się w noty, a tam dwa rodzaje.

    MLC (Multi Level Cell)
    w każdej komórce może występować jednocześnie kilka stanów napięcia,
    co pozwala zapisać w nich kilka bitów informacji.

    SLC (Single Level Cell)
    w jednej komórce pamięci przechowuje się tylko jeden bit informacji.

    Otwieram notę od pierwszej z brzegu pamięci w dyskach SSD:
    Multiple-level cell (MLC) technology
    Endurance: 3000 PROGRAM/ERASE cycles

    Przejrzałem inne noty i w SLC jest do 100.000 max. już z korektą ECC.

    Wszyscy tak zachwalają, a tu można się nieźle naciąć na bubla.
    Taki jeden sektor to windows załatwi swoim mieleniem po tygodniu.

  • 20. Data: 2017-01-29 20:17:40
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-01-29 20:11, V.L.Pinkley wrote:
    > Taki jeden sektor to windows załatwi swoim mieleniem po tygodniu.

    Jeden sektor który będzie mielił windows to w rzeczywistości będzie
    bardzo wiele sektorow fizycznych rozłozonych równomiernie po całym ssd.