    From: a...@m...uni.wroc.pl
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Jakie op??nienie
    Date: Thu, 5 Sep 2019 18:49:02 +0000 (UTC)

    Michal M. Lechanski <m...@d...eu> wrote:
    > Arduino Uno, Nano, taka sytuacja:
    >
    > pinMode(11, OUTPUT);
    > pinMode(12, OUTPUT);
    > digitalWrite(11, LOW);
    > delay(1000);
    > digitalWrite(12, LOW);
    > delay(1000);
    >
    > digitalWrite(11, HIGH);
    > digitalWrite(12, HIGH);
    >
    > jakiego op??nienia powinienem si? spodziewa? pomi?dzy ustawieniem pinu
    > 11 i 12 na poziom wysoki? Czy to op??nienie b?dzie takie samo je?li
    > zmiana b?dzie z poziomu wysokiego na niski? Czy to op??nienie b?dzie
    > takie samo dla wszystkich pin?w?

    Kilkadziesiat taktow zegara. digitalWrite zawiera sporo kodu
    jak na tak prosta operacje i wyknoanie trwa. Roznice HIGH/LOW
    beda stosunkowo male.

    > Czy jest jaki? spos?b ?eby oba piny
    > zmieni?y sw?j poziom dok?adnie w tym samym czasie? Nie bardzo wiem o co
    > pyta? google.

    Tak, zamiast procowac z pinami trzeba dzialac na porcie. Niestety
    zamiast gotowca Arduino trzeba pracowac bezposrednio z procesorem.

    Jak chcesz wiedziec co mozna to Google: Atmega328 datasheet
    (pare lat temu dzialalo). Datasheet malo powaga w pisaniu
    kodu, ale wrzucajac np. nazwy rejestrow do Google dostaniesz
    przyklady.

    --
    Waldek Hebisch