    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jakość polaczenia
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Date: 11 Feb 2019 17:59:56 GMT

    Użytkownik ToMasz t...@p...fm.com.pl ...

    > pierdoły. najpierw sprawdź która sieć ma w Twojej okolicy
    > najsilniejszy zasięg. Ustaw ją na stałe w telefonie i sprawdź czy
    > problemy ustąpiły czy nie. W playu, fakcie, virginie - to pierwsza i
    > najważniejsza rzecz do ustawienia w telefonie. bez tego playowe
    > nadajniki będa miały priorytet nawet jak będzie śladowy zasięg.
    > wtedy wszystko może się dziać ToMasz

    Jezeli byłoby tak jak mowił ten gośc czyli ze telefon play wybierajacy na
    stałe nadajnik tmobile jest gorzej traktowany niz oryginalny uzytkownik
    tmobile to taki test nic nie da...

    Ja jestem mobilny, ciagle w innym miejscu wiec ustawianie pod miejsce
    zamieszkania ma niewielki sens :)

    Pare razy przestawiałem natomiast na stałe na coś innego jak byłem w
    jakiejs głuszy na wakacajch.

    --
    Pozdrawia... Budzik