  • 1. Data: 2010-04-14 14:01:50
    Temat: Jasna Góra 18.04 - Pożegnanie tragicznie zmarłych + uroczyste otwarcie sezonu.
    Od: CUT <C...@C...pl>

    http://rajdkatynski.net/index.php

    "Zapraszamy wszystkich motocyklistów na uroczyste rozpoczęcie sezonu
    motocyklowego będące jednocześnie oddaniem czci osobom, które zginęły w
    katastrofie pod Smoleńskiem."

    Wybieracie się Panowie i Panie?

  • 2. Data: 2010-04-14 15:22:43
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "CUT" <C...@C...pl> napisał

    > Wybieracie się Panowie i Panie?

    Nie

    --
    Hinek
    F650 K750 i inne..

  • 3. Data: 2010-04-14 18:16:44
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 14 Kwi, 16:01, CUT <C...@C...pl> wrote:
> [...]
    >
    > "Zapraszamy wszystkich motocyklistów na uroczyste rozpoczęcie sezonu
    > motocyklowego będące jednocześnie oddaniem czci osobom, które zginęły w

    Czy to już nie jest trochę "over the top", co?
    Niedługo nie będzie można kupić benzyny bez oddania czci.

    --
    Nikanor

  • 4. Data: 2010-04-15 06:21:10
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    CUT napisał(a):
    > Wybieracie się Panowie i Panie?

    ja bede w delegacji, ale moze Lisek?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    motonita tramwajowy

  • 5. Data: 2010-04-15 09:19:09
    Od: n...@s...com

    On Thu, 15 Apr 2010 08:21:10 +0200, Kamil Nowak 'Amil'
    <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    >ja bede w delegacji, ale moze Lisek?

    Rozmawialem juz z Twoim wlascicielem, tfu, znaczy z prezesem. Mowil ze
    pozwala Ci jechac motocyklem w delegacje i te kilka godzin bedziesz
    mogl spedzic w Zielonej Gorze przy oddawaniu czci.

    pozdr
    newrom co bedzie robic to co porzadni ludzie robia w takich wypadkach.
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 6. Data: 2010-04-15 10:42:38
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-04-14 16:01, CUT pisze:
> [...]
    >
    > "Zapraszamy wszystkich motocyklistów na uroczyste rozpoczęcie sezonu
    > motocyklowego będące jednocześnie oddaniem czci osobom, które zginęły w

    Wybieramy się z ekipą.

  • 7. Data: 2010-04-15 10:49:27
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    n...@s...com wrote:

    >Rozmawialem juz z Twoim wlascicielem, tfu, znaczy z prezesem. Mowil ze
    >pozwala Ci jechac motocyklem w delegacje i te kilka godzin bedziesz
    >mogl spedzic w Zielonej Gorze przy oddawaniu czci.

    Chyba Jeleniej?

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10