  • 11. Data: 2012-12-03 11:44:43
    Temat: Re: Program Uwaga Pirat
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-12-02 23:17:58 +0100, "Baczek" <m...@p...onet.pl> said:

    > Mandat i pozwolenie czasowe, to chyba dwa różne dokumenty?

    Do prawidłowego wypełnienia obu dokumentów trzeba mieć parę umięjętności...
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 12. Data: 2012-12-03 11:45:57
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-12-03 10:02:55 +0100, Mirek Ptak <n...@n...pl> said:

    > Podwójna ciagła to zakaz przekraczania, włącznie z powrotem na swój pas
    > po wyprzedzaniu. Natomiast w przypadku przerywanej...

    I już piszesz nie na temat.

    --
    Bydlę

  • 13. Data: 2012-12-03 12:50:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 3 Dec 2012, Bydlę wrote:

    > I już piszesz nie na temat.

    Ale za to można zacząć flejm na zupełnie inny ;) (temat)

    pzdr, Gotfryd

  • 14. Data: 2012-12-03 12:57:35
    Temat: Jednostronnie przerywana, bylo: Program Uwaga Pirat
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 3 Dec 2012, Mirek Ptak wrote:

    > Podwójna ciagła to zakaz przekraczania, włącznie z powrotem na swój pas po
    > wyprzedzaniu. Natomiast w przypadku przerywanej dla pasa przeciwnego to OIDP
    > powrót na swój pas nie jest wykroczeniem - znaczy mozna legalnie kończyc na
    > niej manewr wyprzedzania, ale nie wolno zaczynać.

    Tak z ciekawości, przepis przeczytałeś?
    Nie ma tam aby słów "przy linii przerywanej", z naciskiem na słowo "na"?
    ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 15. Data: 2012-12-03 14:17:51
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-12-03 11:45, *Bydlę* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > I już piszesz nie na temat.

    Wydaje Ci się - temat jest o ciągłej podwójnej lub jednostronnie
    przerywanej - pisząc przerywana miałem na myśli ta drugą :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 16. Data: 2012-12-03 14:32:25
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-12-03 12:57, *Gotfryd Smolik news* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:

    > Tak z ciekawości, przepis przeczytałeś?
    > Nie ma tam aby słów "przy linii przerywanej", z naciskiem na słowo "na"?
    > ;)

    Tak i zaczynam mieć wątpliwości.

    /P-3 linia jednostronnie przekraczalna oznacza zakaz przejeżdżania przez
    tę linię od strony linii ciągłej i najeżdżania na nią, z wyjątkiem
    powrotu po wyprzedzaniu na położony przy linii przerywanej pas ruchu
    zajmowany pred wyprzedzaniem/

    Moim zdaniem spójnik "i" zakaz najeżdzania jest doprecyzowaniem
    pierwszej części zdania zakazującej przejeżdżania przez tę linię od
    strony linii ciągłej. Jednak dość łatwo jest to zdanie zinterpretować
    inaczej :), stąd moje wątpliwości.

  • 17. Data: 2012-12-03 15:00:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-12-03 14:17, Mirek Ptak pisze:
> [...]
    >>

    > Wydaje Ci się - temat jest o ciągłej podwójnej lub jednostronnie
    > przerywanej - pisząc przerywana miałem na myśli ta drugą :)

    Jest jeszcze pojedyncza ciągła.

    Ale skoro przekroczył dwie ciągłe linie, to nie można powiedzieć, że
    przekroczył ciągłĄ liniĘ, tylko dwie ciągłE linie, czyli bardziej
    zrozumiale - podwójną ciągłą :)

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2012-12-03 15:04:31
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-12-03 12:50:52 +0100, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> said:

    > Ale za to można zacząć flejm na zupełnie inny ;) (temat)

    Touché!
    :)

    --
    Bydlę

  • 19. Data: 2012-12-03 15:08:05
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-12-03 15:00:20 +0100, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> said:

    > Jest jeszcze pojedyncza ciągła.
    >
    > Ale skoro przekroczył dwie ciągłe linie, to nie można powiedzieć, że
    > przekroczył ciągłĄ liniĘ, tylko dwie ciągłE linie, czyli bardziej
    > zrozumiale - podwójną ciągłą :)

    OK, to kupujemy.
    Tzn. kierowca kupuje: pojedynczą za 100 zł, podwójną za...

    TAK! 200!
    :-)

    --
    Bydlę

  • 20. Data: 2012-12-03 15:12:24
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-12-03 14:17:51 +0100, Mirek Ptak <n...@n...pl> said:

    > Wydaje Ci się - temat jest o ciągłej podwójnej lub jednostronnie
    > przerywanej - pisząc przerywana miałem na myśli ta drugą :)

    A teraz już na temat.
    :-)))

    --
    Bydlę