    From: "HF5BS" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Jest tu ktoś jeszcze ze Starej Gwardii...???
    Date: Sun, 31 Mar 2019 21:30:14 +0200

    "Adam" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    news:q7r1j2$al5$1$Adam@news.chmurka.net...

    > Dobrze, że się odezwałeś.
    >
    > Przypomniało mi się, że u rodziców na strychu od lat leży stary aparat,
    > jeszcze ebonitowy, prawdopodobnie z mikrofonem węglowym. Raczej
    > niesprawny.
    > Może bym Ci go kiedyś podrzucił do przejrzenia i naprawy?

    Ależ chętnie! Za ok. tydzień wychodzę ze szpitala po rehabbilitacji, to będę
    mógł się nim zająć.
    Tarcza pewnie się jakaś znajdzie, albo się obecną odnowi, dzwonek też mi się
    chyba jakiś szlaja, w ogole co jest, to sprobuję odratować, kręcą mnie takie
    sprawy, dają mi frajdę; jak części styknie, a nie powinno być problemu, to
    aparat wróci w pełni sprawny. Jedyne, czego mogę nie mieć, to mikorfon, ale
    spróbuję poszukać i może się jakiś znajdzie, albo stary okaże się dobry.
    Najprawdopdobniej dorobię tłumik trzasków, to banalny banał, a tej części
    stare aparaty nie miały. Sprawdzi się sznur. OK, wyjdę za tydzień,
    podziałamy.

    HF5BS.