  • 11. Data: 2009-05-07 16:28:44
    Temat: Re: Jeszcze raz o studiowaniu [OT]
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    news:d2ee663e-e275-41e4-98b6-5f4789642fe3@n8g2000vbb
    .googlegroups.com...

    > Mam już przyzwoitą pracę, kończę informatykę, nie będę miał
    > czasu na dzienne więc szukam dobrych zaocznych.. Myślałem o
    > wieczorowych na pw (radiokomunikacja) ale podejrzewam że to takie
    > oszukane wieczorowe - tzn że trudno je połączyć z nietrywialną pracą.

    Czy mi się wydaje, czy jest tu pewna sprzeczność? Chcesz się w czymś
    podszkolić ale nie za bardzo będziesz w stanie pogodzić "nietrywialne"
    studia wieczorowe z pracą. Papier Ci, jak rozumiem, pewnie nie będzie
    potrzebny. To może szkól się sam ? Wbrew pozorom przekopanie się przez tony
    wartościowego materiału który jest w sieci też zajmie Ci sporo czasu :)

    e.

  • 12. Data: 2009-05-08 10:28:11
    Od: k...@g...com

    On 7 Maj, 09:28, "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>
    wrote:
> [...]
    > wartościowego materiału który jest w sieci też zajmie Ci sporo czasu :)

    Masz racje, ale nie ma tu sprzecznosci - po prostu wygodnie mi miec
    bat na wlasny tylek w postaci zaliczen:) Naprawde wiele jest rzeczy w
    kanonie kazdej dziedziny ktore sie omija z daleka jesli sie nie musi
    ich poznac a sa wartosciowe. A poza tym lubie studiowac..
    a ew. doktorat to juz inna sprawa - zupelnie niezalezna

  • 13. Data: 2009-05-09 21:45:06
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Sawik pisze:

    > - Activis (http://www.activis.pl)

    O, ciekawe zagadnienia.
    Nieco też "pancernych" klocków projektuje i wykonuje warszawski Transbit
    - idealne dla absolwenta WATu.
    http://www.transbit.com.pl/tk100.php

    Przy okazji pochwalę się osiągnięciami mojego obecnego pracodawcy:
    http://www.tl2000.pl/produkty
    W wielu z nich "maczałem palce". :)

    > Ktos zna jeszcze jakies? Jak jest w innych miastach? Z duzych firm w
    > regionie kojarze jeszcze ADB w Zielonej Gorze.

    ADB to może i robi projekty w Polsce, ale urządzenia tłucze i tak na
    Dalekim Wschodzie. Wystarczy popatrzeć na naklejkę np. tunerów "n"ki.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 14. Data: 2009-05-11 12:41:04
    Od: Sawik <s...@n...lubie.spamu.invalid>

    On 2009-05-09, Adam Dybkowski <a...@4...pl> wrote:
    > Nieco te? "pancernych" klocków projektuje i wykonuje warszawski Transbit
    > - idealne dla absolwenta WATu.
    > http://www.transbit.com.pl/tk100.php

    Faktycznie, pancerne, no ale w koncu to dla wojska.

    > Przy okazji pochwal? si? osi?gni?ciami mojego obecnego pracodawcy:
    > http://www.tl2000.pl/produkty
    > W wielu z nich "macza?em palce". :)

    Wyglada ciekawie :)

    > ADB to mo?e i robi projekty w Polsce, ale urz?dzenia t?ucze i tak na
    > Dalekim Wschodzie. Wystarczy popatrze? na naklejk? np. tunerów "n"ki.

    To racja, ale zawsze to juz wiecej niz tylko przedstawicielstwo handlowe. I
    dobre miejsce dla absolwetna studiow.

    --
    pozdr.
    Sawik

  • 15. Data: 2009-05-14 00:19:09
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Sawik pisze:

    > Wyglada ciekawie :)

    BTW: Psujesz ogonki, ja wysyłałem poprawne.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/