  • 11. Data: 2016-11-18 11:13:15
    Temat: Re: JotaFon ;)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ToMasz" o0in6k$7qn$...@d...me

    > symbiana, windowsa

    > dla mnie pierwszorzędne. Po kija mi nawigacja jak muszę czekać
    > kikla minut na uruchomienie, potem kwadrans na wczytanie mapy?

    W Symbianie tak jest czy w Windows? ;)

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.net.pl '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.....

  • 12. Data: 2016-11-18 16:17:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Akarm" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 17.11.2016 o 14:40, J.F. pisze:
> [...]

    P.S. To chyba byl wlasnie SE.

    >Pół biedy, jeśli widzisz, że zasięgu brak. Poczekasz, przemieścisz
    >się i wreszcie zadzwonisz. Gorzej kiedy to ty jesteś niedostępny. :(
    >Ja przez to straciłem miejsce w kolejce do operacji. Ze szpitala nie
    >mogli się do mnie dodzwonić.

    Nie widzisz. Moze gdzies na zadupiu, czekajac na wazny telefon
    bedziesz sprawdzal czy zasieg masz, ale przeciez nei w srodku duzego
    miasta.
    Podejrzewam zreszta, ze zobaczylbym najwyzszy poziom sygnalu.

    >To tak, jak ten mój kolega! ;)

    >Dlatego moja stara Nokia 6310 ma nową baterię i chyba nieprędko
    >pójdzie na emeryturę. Telefon nie może mieć problemów z zasięgiem.

    Ale od telefonu wymagam w pierwszej kolejnosci Janosika, a potem i
    pare innych programow.
    A zasieg moze miec kiepski ... tylko nie w internecie :-)

    J.

  • 13. Data: 2016-11-18 19:25:18
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-11-18 o 16:17, J.F. pisze:
> [...]
    > pare innych programow.
    > A zasieg moze miec kiepski ... tylko nie w internecie :-)
    Co to jest Janosik w telefonie?
    Jeśli chodzi o zasięg to mam telefon z androidem Samsung i zasieg zawsze
    najlepszy.
    Zasięg zależy chyba od operatora, a nie od telefonu. Pamiętam, że w
    Playu dosyć często nie miałam zasięgu.

    --
    animka

  • 14. Data: 2016-11-18 19:44:25
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Mętlik to robisz ty, takim cytowaniem. Po kolei:
    >
    > Jest w domu kilka telefonów, jest tablet. W żadnym z nich nie jest na
    > tyle sygnał dobry żeby można np. siedzieć w fotelu czy leżąc na kanapie
    > normalnie rozmawiać, na rozmowy konieczne jest wyjście z domu.
    podaj mi numery btsów z który korzystają telefony i lokalizaje. Albo sam
    sprawdź, nie narzekaj jak emeryci na slużbę zdrowia

    > Powiedziałbym - pies tam drapał, pewnie nie ma sprzętu z odpowiednio
    > czułą anteną, ale jest modem, jakiś model Huawei, wpięty w laptop w
    > każdym zakątku domu ma zasięg, i to taki prawie na maksa. A więc można.
    > BTSy maja tu tyle do rzeczy że mają lokalizację w około 8km oddaleniu od
    > mojego adresu.
    z jakiego btsa korzysta modem?

    > Do dobrej jakości połączeń nie trzeba 3g a dobrego pod tym względem
    > telefonu. Np. wyposażonego w tłumik szumów.
    >
    > Albo Androida.
    >
    > Gdy kupiłem swój obecny telefon (4,5' ekran) to średnio bateria (2000mA)
    > wytrzymywała tydzień bez ładowania, max 9 dni.
    dupa ( za przeproszeniem) wytrzymała. Źle użytkujesz urządzenie. Jak
    chcesz robić klasyfikacje jaki telefon wytrzyma najdłużej NA CZUWANIU to
    kup sobie starą nokie albo philipsa. jeśli Ci urządzenie z androidem
    wytrzymuje dłużej niż dzień, to znaczy że go nie użytkujesz zgodnie z
    przeznaczeniem. to tak jakbyś powiedział że Twoje auto pali litr benzyny
    na miesiąc. JAsne że moze tak być, jasne że tablet/telefon może
    wytrzymać 9 dni. ale ja bym nie kupił urządzenia z androidem które ma
    leżeć i nic nie robić, ani auta które robi 15km na miesiąc

    > A więc może być wydajna
    > bateria przy w miarę dużym wyświetlaczu.
    nie skomentuje tego
    > Miejsce np. na aplikacje typu mapa Europy do nawigacji. Jak już pisałem
    > Amoledy GG super wydajne procesory to dalszy plan. Zresztą wyświetlacza
    > Amoled bym chyba i tak nie wybrał mając wybór.
    polecam stary telefon samsung i780. windowsowa automapa działa super,
    ekranik malutki - masz gwarantowane 300km/5 godzin nawigacji na baterii.
    Mało który android z 5 calowym ekranem i nawigacją korzystającą z g3 da radę
    ToMasz

  • 15. Data: 2016-11-18 19:46:12
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 18.11.2016 o 11:13, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > "ToMasz" o0in6k$7qn$...@d...me

    > W Symbianie tak jest czy w Windows? ;)

    nie. w każdym androidzie który ma procesor o wydajności zbliżonej do zx
    spectrum. w windows mobile i symbianie było _relatywnie_ lepiej.

    ToMasz

  • 16. Data: 2016-11-18 20:35:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...wp.pl ...

    > Co to jest Janosik w telefonie?

    gugiel -> yanosik

    > Jeśli chodzi o zasięg to mam telefon z androidem Samsung i zasieg zawsze
    > najlepszy.

    ach ta Animka

    > Zasięg zależy chyba od operatora, a nie od telefonu. Pamiętam, że w
    > Playu dosyć często nie miałam zasięgu.

    A wątku nie raczyła przeczytać?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"

  • 17. Data: 2016-11-18 21:48:22
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-11-18 19:46, ToMasz wrote:
    > nie. w każdym androidzie który ma procesor o wydajności zbliżonej do zx
    > spectrum.

    Mam jednego z najtańszych androidów na rynku, 200zł. Mapa odpala się po
    maksymalnie 5 sekundach. Łapie GPS tak samo szybko jak w tych 10x
    droższych. Coś ściemniacie towarzyszu.

    > w windows mobile i symbianie było _relatywnie_ lepiej.

    Może byłe relatywnie mniejsze, te mapy.

  • 18. Data: 2016-11-19 08:22:04
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Mam jednego z najtańszych androidów na rynku, 200zł. Mapa odpala się po
    > maksymalnie 5 sekundach. Łapie GPS tak samo szybko jak w tych 10x
    > droższych. Coś ściemniacie towarzyszu.
    jakby Twoje odczucia co do prędkości działania androida za 200zł były
    prawdziwe i powrzechne, iPhony by nie istniały, samsungi galaxy s cośtam
    itd. Widziałem na necie porównanie dwóch odmian tego samego tableta,
    tyle ze jedne był na mtk za 0.99usd w hurcie drugi na intelu. facet
    pokazał jak paclem szura tam i z powrotem z góry na dół, dziesiątki
    razy. ten na intelu działał normalnie, czyli wyświetlany obraz był
    zsynchronizowany z palcem. ten na mtk, miał "rozjazd" nawet jak gościu
    podniósł rękę, wyświetlany obraz przez sekundę jeszcze się sam przesuwał
    w te i wewte

    > Może byłe relatywnie mniejsze, te mapy.

    może programiści mieli więcej roboty, ale lepiej ją robili. Może system
    bardziej wymagający....
    ToMasz

  • 19. Data: 2016-11-19 12:48:57
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-11-19 08:22, ToMasz wrote:
    > jakby Twoje odczucia co do prędkości działania androida za 200zł były
    > prawdziwe i powrzechne, iPhony by nie istniały, samsungi galaxy s cośtam
    > itd.

    To nie są odczucia. To sa pomiary. Mozna sobie oczywiście przesadzać na
    grupach ale Ty przesadzasz w stopniu przekraczającym normy.

    Zaś iPhony kupuje się z tak wielu powodow pozatechnicznych że ciężko
    tutaj szukac korelacji bo znika ona w stercie szpanerów.

> [...]
    > tyle ze jedne był na mtk za 0.99usd w hurcie drugi na intelu. facet
    > pokazał jak paclem szura tam i z powrotem z góry na dół, dziesiątki

    Uciaksza od tematu w którym mapy odpalały się 15 minut. Zacytuje: "potem
    kwadrans na wczytanie mapy". Nie ma tego kwadransa. Nawet na tablecie
    który ma już jak dobrze liczę 5 lat i kupiny był w carrefour za 250zł
    mapy wczytywały się w stopniu zadowalającym do normalnej pracy.

    Ja *wiem* dlaczego tanie androidy są tanie i co jest w nich źle. Ale nie
    oznacza to że są niefunkcjonalne a już na pewno nie w stopniu który
    sugerujesz.

> [...]
    > zsynchronizowany z palcem. ten na mtk, miał "rozjazd" nawet jak gościu
    > podniósł rękę, wyświetlany obraz przez sekundę jeszcze się sam przesuwał

    Mam w domu tablet na Intelu i Mediateku, z tej samej epoki. Tablet na
    Intelu jest do dupy pod każdym wględem od obliczen przez prędkość
    pamięci po GPU. Wniosek z tego taki że pingwiny żyją w arktyce.

    > może programiści mieli więcej roboty, ale lepiej ją robili.

    Być może, dlatego porównywanie wspólczesnych wypocin programatorów od
    map z dawnymi mija się z celem z tak wielu powodów że nie należy tego robić.

  • 20. Data: 2016-11-19 12:56:02

    Fri, 18 Nov 2016 21:48:22 +0100, w <o0npg8$hde$1@node1.news.atman.pl>,
    Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Mam jednego z najtańszych androidów na rynku, 200zł. Mapa odpala się po
    > maksymalnie 5 sekundach. Łapie GPS tak samo szybko jak w tych 10x
    > droższych. Coś ściemniacie towarzyszu.

    Ściemnia na pewno. Mój kosztował 300zł... ale w 2011 r. Żadna mapa nie odpala
    się dłużej niż kilka sekund, GPS też bez zarzutu.