  • 1. Data: 2010-01-19 20:11:28
    Temat: Junak Goldwing:-)
    Od: Monster <a...@o...pl>

    Jakby nie opis nie doszukałbym się w tej rzeźbie Junaka,cena też z
    kosmosu:-)

    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M168591
    5
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 2. Data: 2010-01-19 20:42:00
    Temat: Re: Junak Goldwing:-)
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Monster <a...@o...pl> wrote:

    >Jakby nie opis nie doszukałbym się w tej rzeźbie Junaka,cena też z
    >kosmosu:-)
    >
    >http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M16859
    15

    Matko jedyna... i jeden silnik byl w stanie to uciagnac?
    W sumie to jednak jest historyczny "znak czasow" minionych.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 3. Data: 2010-01-19 20:52:01
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-01-19 21:42, Jacot pisze:

    > Matko jedyna... i jeden silnik byl w stanie to uciagnac?

    może,ale kierownik raczej nie mógł utrzymać,moto posiada...boczne
    kółka:-0

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 4. Data: 2010-01-19 20:52:23
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    5

    > Matko jedyna... i jeden silnik byl w stanie to uciagnac?
    > W sumie to jednak jest historyczny "znak czasow" minionych.

    Wyobraznie to ktos mial i do ceny tez.

    A ile to ma kolek, bo ja jakies boczne widzialem...
    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------
    żyje się raz, potem się tylko straszy
    -------------------------------------

  • 5. Data: 2010-01-19 22:08:38
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-01-19 21:52, Michał V-R pisze:
> [...]
    Ciekawe co zastosowal na dodatkowe chlodzenie, chyba wiatrak pokojowy

    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------

  • 6. Data: 2010-01-19 22:20:41
    Od: Vir <a...@o...pl>

    Monster pisze:
    > Jakby nie opis nie doszukałbym się w tej rzeźbie Junaka,cena też z
    > kosmosu:-)
    >
    > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M168591
    5

    pierwsze skojarzenie: hinduski hydraulik.
    Też miałem Junaka z kuframi, ale to mnie zaszokowało

    --
    Vir
    Duża czarna bawarka i mała czarna japonka

  • 7. Data: 2010-01-19 22:26:32
    Od: "HeniekXl" <k...@g...pl>

    "Monster" <a...@o...pl> wrote in message
    > Jakby nie opis nie doszukałbym się w tej rzeźbie Junaka,cena też z
> [...]

    (mnóstwo brzydkich wulgarnych wyrazów) domorosłym mordercom poczciwych
    polskich moturów. Żal patrzeć :/

  • 8. Data: 2010-01-20 08:15:05
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-01-19 23:26, HeniekXl pisze:

    > (mnóstwo brzydkich wulgarnych wyrazów) domorosłym mordercom poczciwych
    > polskich moturów. Żal patrzeć :/

    Nie przesadzaj,weź pod uwagę że TO było robione kilkanaście lat
    temu,więc było trochę inne podejście i Junaków więcej,osobiście nie
    wziąłem Junaka za 150zł,Panonni za rower bo było ich duzo etc.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 9. Data: 2010-01-20 08:35:54
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    On 2010-01-20 09:15, Monster wrote:

    > Nie przesadzaj,weź pod uwagę że TO było robione kilkanaście lat
    > temu,więc było trochę inne podejście i Junaków więcej,osobiście nie
    > wziąłem Junaka za 150zł,Panonni za rower bo było ich duzo etc.

    kilkanascie?, sadzac po rdzy i wygladzie to kilkadziesiat :)
    No wynalazek kosmiczny. Ale swoja droga jakby toto uruchomic i
    wyprowadzic na ulice na kolach.... to dopiero bylby szok.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 10. Data: 2010-01-20 08:57:20
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-01-20 09:35, Piotr May pisze:

    > kilkanascie?, sadzac po rdzy i wygladzie to kilkadziesiat :)
    Wszystko zależy gdzie stał-jeśli np blisko bydła amoniak? zeżre wszystko
    w kilka lat.
    > No wynalazek kosmiczny. Ale swoja droga jakby toto uruchomic i
    > wyprowadzic na ulice na kolach.... to dopiero bylby szok.
    Taa UFO przyleciało:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S