  • 51. Data: 2022-01-11 00:52:05
    Temat: Re: Już nie ma bonusów w Play
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 10.01.2022 o 22:28, ToMasz pisze:

    > zabolało mnie "niewolnictwo"

    Bo zawsze tak uważałem, kiedy prepaidy się zaczęły na świecie. Też mam
    te prepaidy ale traktuję jak śmieci. Od zawsze byłem abonamenciarzem i
    nigdy nie musiałem się żalić na grupach o jakieś przenoszenia, zajebania
    2 złotych, jakieś pakiety, pilnowanie terminu. Nie wiem, może mam inne
    DNA i błękitną krew. Prepaid nigdy nie był dla mnie głównym
    rozwiązaniem. To, że trochę ewoluował to traktuję jak rozwiniętą pleśń w
    dojrzałego grzyba. Pasożyt w sumie :)

    > 1. do czego piłeś - nie wyjasniłeś.

    Wyjaśniłem, nie doczytałeś, no kurwa wkleję jeszcze raz ten cytat:

    "Wszystko to w ramach jednej usługi, która owszem - kosztuje więcej od
    prepaida - ale w zamian oferuje też znacznie więcej. Zarówno w ujęciu
    dostępnych możliwości, jak i spokoju ducha."

    Już mnie ręce "bolo" od tych kopi/kopi, no kurwa jak do ściany. Po
    chińsku mam kurwa pisać, żeby dotarło?

    > 2. napisałeś - masz taniej. daj przykład

    Dałem, nie doczytałeś. Masz wyżej to opisane, po polsku z zachowaniem
    poprawnej pisowni, wielka litera od początku zdania (mam shift nawet i
    nie boję się go używać)

    W ogóle IGNOROWANIE prawidłowej pisowni, zawsze odbieram, jakby mi ktoś
    pluł w twarz. Ja to kurwa MUSZĘ czytać i mam torsje!

    > 3. napisałeś ze odpalasz hot spota inni korzystają. ale jak. na serio
    > pytam. odpalasz hot spota swoim telefonie, miałes 80% baterii,  przy
    > ciągłym transferze masz zapasu na godzinę, może dwie. masz pod ręką
    > ładowarkę? no to masz wifi. podłącza Ci się 3 ludzi, którzy są nie dalej
    > niż 5 metrów od siebie. i? Normalnie siedzicie obok siebie, gdzieś gdzie
    > nie ma wifi i każdy z nosem w telefonie? To jest wyższość? Ile możesz w
    > ten sposób darować swojego transferu?

    Wyobraź sobie, że mam też (niewiarygodne) DRUGI abonament i na wycieczki
    zabieram (trudne słowo) ROUTER z nieograniczonym Internetem :) i
    konkretnym WiFi. To nie jest router mobilny lecz jakiś Huawei, który
    gdyby został w domu, to może muchy by go obsiadły. Zabieram go ze sobą.

    > JAki masz transfer tam gdzie jesteś? Bo latem w dowolnej miejscowości
    > wypoczynkowej, w dowolnej sieci jest... bryndza. Miejscowi mówią ze tak
    > co rok, jak się turyści zjeżdżają.

    J/w staram się aby mieć dobry zasięg a miejscowe routery są zapchane,
    dlatego mam swój :) Zabieram też laptopa ze sobą, bo używam go do pracy
    zdalnej.

    W samochodzie włączam hotspota dla wszystkich a wakacje to głównie
    podróże a nie leżenie i czekanie na śmierć :)

    > 4. Ignorujesz argumenty adwersarzy. w njiu za 30 zł masz no limit i po
    > pół roku 40 giga. chłopie czterdzieści giga  w telefonie. Co z tym
    > zrobić?

    Masz linka, to się przekonasz:
    https://yts.mx/movies/the-matrix-resurrections-2021

    Hot spot ale na co? W firmie, gdzie się sporadycznie ogląda
    > youtuba kilka giga wystarcza. jak się yt ogląda na ekraniku w 480p, to
    > zżera 0,5giga w godzinę. MAsz pierdyliard ofert 100giga na start, za
    > darmo,  ale na miesiąc, więc nikt tego nie łyka bo 100giga
    > przpepierdzielić w miesiąc to trzeba nie mieć życia.
    > za 15 zł "w rodzinie" masz no limit i 10 giga. nie starczy? to na
    > allegro dokupisz (za wczasu) 100 giga za 46zł. nie starczy? KOMU nie
    > wystarczy?

    Kurwa, człowiek. 5 filmów 4k i masz koniec limitu :)

    > 5. zrób porównanie, nie pierdziel o dodatkach niezwiązanych z gsm.

    A niby dlaczego? Że prepajdziarz może sobie tylko polizać loda przez
    szybkę? To jest dodatek, który też ma znaczenie. Taki przykład. Mam
    dostęp do programów TV ale nie mam telewizora lecz duży monitor bez
    tunera i nie mam anteny. Mam zysk, że nie płacę abonamentu TV bo takie
    pojebane są przepisy, że nie muszę :)
    Zysk? 200 paręzłotych/rok.

    Ty nawet nie wiesz co może PLAYER w PLAY :) albo HOMEBOX TV :)

    > 7. BYC MOŻE masz racje i wszyscy nie potrzebnie próbujemy Ci pokazać
    > nasz punkt widzenia, poparty cennikami. ale CIĄGLE nie wiemy jaką masz
    > taryfę. 30zł - już powiedziałeś. co za to masz z dziedziny gsm?

    Jacy wszyscy? Atak 20% prepajdziarzy na 70% abonamenciarzy uznajesz że
    to przewaga/wszyscy? Dla mnie to głęboka nizina te 20%, żerująca na tym,
    co wypracowali abonamenciarze :) Gdyby abonameciarze nie płacili to byś
    miał prepajdy z cenami z kosmosu :) Taka prawda.

    > CIĄGLE nie wiemy jaką masz
    > taryfę. 30zł - już powiedziałeś. co za to masz z dziedziny gsm?

    Mam wszystko, bez ograniczeń, już pisałem. Którego wyrazu nie rozumiesz
    w tym zdaniu?

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 52. Data: 2022-01-11 03:25:47
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    paid.html

    > NA SAMYM DOLE!!!
    >
    >  *Materiał powstał we współpracy z siecią Play

    Sam bym to napisał, bo to prawda. Nic do ukrycia :)

    Naprawdę, nie rozumiem. Jest tam jakieś kłamstwo?

    To właśnie prepajdy mają jakieś ukryte opcje, i trzeba śledzić, tracić
    czas na poszukiwanie małej czcionki. Nawet temat postu jest dla Ciebie
    zagadką od początku i go nie rozumiesz. Dla mnie nie jest.

    Proste, podlewanie grzyba/pasożyta się skończyło :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 53. Data: 2022-01-11 07:52:16
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 07.01.2022 o 14:33, ToMasz pisze:
> [...]
    > abonament i nagle spostrzegł, że wygaduje 300 minut, a płaci za parę
    > tysięcy. jeśli tego faktu nie ma w dupie, to zaczyna kombinować.
    > potrzebuje no limit - 19,90. w a2 czy potrzebuje wszystkiego? jeśli jest
    > w stanie zrezygnować z nielimitowanych mmsów to 15zł w rodzinie.
    > jest seniorem i tylko dada - no limit za 12.5 na same rozmowy. Używa
    > telefonu kontaktowania się z ludźmi, a nie pieprzenia głupot - 9zł za
    > 300minut w virgin. i NAJWAŻNIEJSZE: doładowuje za +100zł, czasami
    > dostając jakiś bonus,  i przypomina sobie za rok że trzeba by doładować.

    Ostatnio Play zaoferował możliwość obciążania karty płatniczej. Czyli
    można mieć zerowe konto, a pakiety można kupić/aktywować.

    --
    ALEX MR
    "I tak przeminął czas samurajów, nastał czas Cesarskiej Armii" :-D

  • 54. Data: 2022-01-11 08:00:19
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 09.01.2022 o 09:06, ToMasz pisze:

    > jedyna ZALETA jest taka, że sam ci się pobiera z konta. czyli nieznaczna
    > wygoda - nic więcej

    To też już staje się nieaktualne.

  • 55. Data: 2022-01-11 08:20:09
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 11.01.2022 o 03:25, LordBluzg(R) pisze:

    > Sam bym to napisał, bo to prawda. Nic do ukrycia :)
    >
    > Naprawdę, nie rozumiem. Jest tam jakieś kłamstwo?

    Ależ skąd, tylko się "zapomniało" napisać autorowi o pakietach
    nolimit(także danych) i o obciążaniu karty płatniczej. To taka prawda
    jak o mercedesach na Placu Czerwonym.

    > To właśnie prepajdy mają jakieś ukryte opcje, i trzeba śledzić, tracić
    > czas na poszukiwanie małej czcionki. Nawet temat postu jest dla Ciebie
    > zagadką od początku i go nie rozumiesz. Dla mnie nie jest.

    Ty masz jakiekolwiek pojęcie o aktualnych ofertach prepaid?

  • 56. Data: 2022-01-11 08:35:27
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 10.01.2022 o 00:06, LordBluzg(R) pisze:

    > Tutaj też jest różnica STRASZNA :) Jeśli w abonamencie zdarzyłoby się,
    > że nie miałem czasu, zapominałem zapłacić, nie miałem zasięgu to, coś
    > się wydarzyło...nic się nie dzieje! Nadal mogę dzwonić korzystać i NIC
    > mi telefonu nie zablokuje, jeśli zrobię to w ciągu miesiąca. To bardzo
    > poważny argument i żaden prepaid go nie przeskoczy :)

    Wystarczy że się zrównał.

  • 57. Data: 2022-01-11 09:11:29
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 11.01.2022 o 08:20, ALEX MR pisze:

    > Ależ skąd, tylko się "zapomniało" napisać autorowi o pakietach
    > nolimit(także danych) i o obciążaniu karty płatniczej. To taka prawda
    > jak o mercedesach na Placu Czerwonym.

    Ależ pięknie się wyłożyłeś :D

    6 listopada 2019. Następny co zmyśla brednie a nie klika :D
    Jprdl z kim ja gadam?

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 58. Data: 2022-01-11 12:22:43
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 11.01.2022 o 09:11, LordBluzg(R) pisze:

    > Ależ pięknie się wyłożyłeś :D

    Czego nie zrozumiałeś? Pakietów nolimit, czy obciążania karty płatniczej?

    > 6 listopada 2019. Następny co zmyśla brednie a nie klika :D
    > Jprdl z kim ja gadam?

    Ważniejsze czego nie rozumiesz.

  • 59. Data: 2022-01-11 12:53:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 11 Jan 2022 00:52:05 +0100, LordBluzg(R) wrote:

> [...]
    > nigdy nie musiałem się żalić na grupach o jakieś przenoszenia, zajebania
    > 2 złotych, jakieś pakiety, pilnowanie terminu. Nie wiem, może mam inne

    Powiem ci tak - od zawsze mam abo.
    Ale rodzicom wzialem prepaida.
    Lepiej, zeby nie zapomnieli rozlaczyc i nie nabili rachunku.
    Tzn to bylo dawniej, teraz przy abo no-limit nie ma tego problemu.

    Dalej - poniewaz my malo gadatliwi jestesmy, to i tak tych doladowan
    nie wygadywali. A z okazji podwojnego doladowania w Erze uzbieralo sie
    na koncie kilkaset zl. Wiec sam rozumiesz, ze nie bylo klotni o 2 zl,
    czy jakiegos wielkiego pilnowania terminow - ot, jedno zadanie do
    kalendarza w telefonie.

    A potem jakos tak zrobili, ze trzeba bylo doladowywac.
    To ze dwa lata korzystalem "za darmo", tzn za to, co wczesniej i ta
    musialem wplacic.

    Wiec moje wspomnienia sa jakze inne :-)

    > Prepaid nigdy nie był dla mnie głównym rozwiązaniem.

    Jakos tak Era pare razy chciala mnie wypchnac na prepaid,
    bo widac niskie abonamenty im smierdzialy.
    Ale jakos tak zawsze jak sie cyrograf konczyl, to sie akurat pojawiala
    jakas w miare dobra oferta.
    No ale to bylo tak dawno, ze nie ma co wspominac.

> [...]
    > prepaida - ale w zamian oferuje też znacznie więcej. Zarówno w ujęciu
    > dostępnych możliwości, jak i spokoju ducha."

    No ale o co dokladnie chodzi, to znow nie napisales.

    TV, a moze prad i gaz ... no dobra, moze razem taniej i lepiej.

    Pasozyt Plus ... no nie, elektrownie tez maja :-)

    > Wyobraź sobie, że mam też (niewiarygodne) DRUGI abonament i na wycieczki
    > zabieram (trudne słowo) ROUTER z nieograniczonym Internetem :) i

    A ja mam w domu ethernet z internetem.
    I jakos tak smartfon przez wifi szybciej dziala, niz przez GSM czy
    nawet LTE :-)

    > konkretnym WiFi. To nie jest router mobilny lecz jakiś Huawei, który
    > gdyby został w domu, to może muchy by go obsiadły. Zabieram go ze sobą.

    Ale w terenie da sie uzyc, czy gniazdko 230V zabierasz ze sobą?

    Poza tym w zyciu roznie bywa - znajoma np chodzila codzienne do pracy,
    tam wifi dostepne, a tu pstryk - przyszedl covid, w pracy jest niemile
    widziana.
    To pracuje sobie z domu ... albo znad jeziora.
    I trzeba abonamenty zmieniac.
    No chyba, ze masz maksymalnego ... a ile to kosztuje?

    > J/w staram się aby mieć dobry zasięg a miejscowe routery są zapchane,
    > dlatego mam swój :) Zabieram też laptopa ze sobą, bo używam go do pracy
    > zdalnej.

    A ja tam ostanio bylem w takim miejscu, gdzie dwoch operatorow kiepsko
    dzialalo.
    Wiec co? pobieglem do sklepu po dwa prepaidy.

    > W samochodzie włączam hotspota dla wszystkich a wakacje to głównie
    > podróże a nie leżenie i czekanie na śmierć :)

    Co kto lubi.
    Jeden woli polezec niz spedzic wakacje w samochodzie,
    drugi polezec nad cieplym morzem, trzeci pochodzic po górach,
    czwarty poszalec na rowerze, piaty w kajaku, inny pod zaglami ...

    > Masz linka, to się przekonasz:
    > https://yts.mx/movies/the-matrix-resurrections-2021

    A fuj, torrent, tak nie wolno :-)

    I co - szybko sie sciaga, czy tu trzeba duzy dysk, a nie szybkie
    łącze?

    A przeciez mozna zostac fanem Netflixa czy Playera - i co, da sie
    na jednym rachunku ? :-)

    > Kurwa, człowiek. 5 filmów 4k i masz koniec limitu :)

    I dlatego wole swoj ethernet. Nie ma limitu :-)

    No ale przejdzmy do konkretow - to ile placisz tego abonamentu,
    i co zawiera, a czego nie?

> [...]
    > pojebane są przepisy, że nie muszę :)
    > Zysk? 200 paręzłotych/rok.
    >
    > Ty nawet nie wiesz co może PLAYER w PLAY :) albo HOMEBOX TV :)

    Player jest w Play, czy w TVN ?

> [...]
    > co wypracowali abonamenciarze :) Gdyby abonameciarze nie płacili to byś
    > miał prepajdy z cenami z kosmosu :) Taka prawda.

    No jak - sam piszesz, ze to abonament jest tanszy :-)
    Wychodzi na to, ze prepaidziarze do ciebie doplacaja, a co bedzie, jak
    przestaną ? :-)

    I jeszcze druga sprawa - sporo tych prepaid to obecnie operatorzy
    wirtualni.
    Czyli oplaca sie operatorowi rzeczywistemu sprzedac udzial w sieci
    wirtualnemu, a ten sprzedaje go klientom - zazwyczaj jako prepaid.

    > Mam wszystko, bez ograniczeń, już pisałem.

    Ale co wszystko?

    I bez ograniczen ... a jak pisales, to "jak sie skonczy, to najwyzej
    bedzie wolniej dzialal"

    To kiedy sie skonczy?

    J.

  • 60. Data: 2022-01-11 13:02:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 10 Jan 2022 18:55:06 +0100, LordBluzg(R) wrote:

    > W sumie mnie to nie dotyczy :)

    > Przebijam:
    > https://www.play.pl/pomoc/platnosci/polecenie-zaplat
    y.html

    ale przeciez trzeba pilnowac, zeby pieniadza na koncie byly ...
    no dobra, mnie to nie dotyczy :-)

    Poza tym na polecenie zaplaty mnie nie namowisz ... ale to z winy
    bankow. Moze w mbanku lepiej.

    J.