  • 1. Data: 2012-01-07 18:28:33
    Temat: KAJEN dla żony
    Od: "szteffi" <S...@w...pl>

    Pytam poważnie. Od pewnego czasu rozglondalem się za czym off-roadowym dla
    żony.
    Do ilu warto tego po Małyszu licytować?

    http://www.tvn24.pl/12690,1730579,0,1,porsche-malysz
    a--koszulka-od-premiera--pioro-kaczynskiego,wiadomos
    c.html

    Stefan

  • 2. Data: 2012-01-07 21:01:32
    Temat: Re: KAJEN dla ?ony
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 01/07/2012 06:28 PM, szteffi wrote:
    > Pytam powa?nie. Od pewnego czasu rozglondalem sie za czym off-roadowym dla
    > ?ony.
    > Do ilu warto tego po Ma?yszu licytowaae?
    >
    > http://www.tvn24.pl/12690,1730579,0,1,porsche-malysz
    a--koszulka-od-premiera--pioro-kaczynskiego,wiadomos
    c.html

    > Stefan

    Po Małyszu, to nie warto. Poza tym KAJEN i off-road? To raczej nie
    idzie w parze. Off-road, to MB klasa G, Pajero, duży Land Cruiser
    i oczywiście Land Rover.

    Takie terenówki jak X3, X5, Q7, Touareg, Cayenne, to lepiej jeżdżą
    po śniegu, ale w teren - zapomnij.

  • 3. Data: 2012-01-07 21:24:18
    Temat: Re: KAJEN dla żony
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Do ilu warto tego po Małyszu licytować?

    A gdzie twoja zona chcialaby tym kajenem podrozowac, na "Dakarze" ?:)

    sz.

  • 4. Data: 2012-01-07 23:14:39
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 7 Jan 2012 18:28:33 +0100, "szteffi" <S...@w...pl>
    wrote:

    >Stefan

    Kolina....

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 5. Data: 2012-01-08 14:36:47
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 7 Sty, 18:28, "szteffi" <S...@w...pl> wrote:
    > Pytam poważnie. Od pewnego czasu rozglondalem się za czym off-roadowym dla
> [...]

    kup Jej "górala" to będzie dla Niej z pożytkiem dla zdrowia i da radę
    w terenie takim że kajen" nie ma co szukać

  • 6. Data: 2012-01-08 15:02:55
    Od: "kubas1970" <k...@h...com>

    >kup Jej "górala" to będzie dla Niej z pożytkiem dla zdrowia i da radę

    moja rzona meszka w KRK i główną jej działalnością sa luncze z koleżankami,
    Czasem w trudnym terenie. dlatego potrzebuje cos z Dakaru

    ..

  • 7. Data: 2012-01-08 19:19:05
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 01/08/2012 03:02 PM, kubas1970 wrote:

    > moja rzona meszka w KRK i główną jej działalnością sa luncze z koleżankami,
    > Czasem w trudnym terenie. dlatego potrzebuje cos z Dakaru

    Albo super-pedalskie H2

  • 8. Data: 2012-01-08 23:44:38
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kubas1970

    > moja rzona meszka w KRK i g?ówn? jej dzia?alno?ci? sa luncze z
    > kole?ankami, Czasem w trudnym terenie. dlatego potrzebuje cos z Dakaru

    Kup jej wojskowy prowiant, nie będzie musiała chodzić na "luncze". W
    trudnym terenie jak znalazł. Będzie głodna, to strzeli sobie suchara i po
    sprawie. :>

  • 9. Data: 2012-01-09 07:43:39
    Od: "kubas1970" <k...@h...com>

    >Kup jej wojskowy prowiant, nie będzie musiała chodzić na "luncze". W

    a co bendzie robiła miast tego?
    Problem polega na ty że wiekszość z jej koleżanek wożona jest przez
    ochroniarzy.
    Ona chce asama prowadzić - być jak Małysz. Czy ten KAJEN wystarczy (chodzi o
    prześwit)

    ..

  • 10. Data: 2012-01-09 23:05:46
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kubas1970

    > a co bendzie robi?a miast tego?

    Skoro będzie miała wojskowy prowiant, to może wybierze się z koleżankami
    na poligon na mały survivalik?

    > Problem polega na ty ?e wiekszo?ae z jej kole?anek wo?ona jest przez
    > ochroniarzy.
    > Ona chce asama prowadziae - byae jak Ma?ysz. Czy ten KAJEN wystarczy
    > (chodzi o prze?wit)

    Kup jej Stara, na pewno żadna koleżanka nie ma takiego potwora!!!