  • 1. Data: 2011-05-30 14:30:37
    Temat: KRK - gdzie naprawić tempomat?
    Od: olo k <o...@g...com>

    Witam

    Czy jest w Krakowie jakiś fachowiec który podjąłby się naprawy
    tempomatu? Szukam, dzwonię wszyscy rezygnują. Tempomat dokładany do
    Xantii II. Macie jakieś pomysły kto by chciał się za to zabrać?

  • 2. Data: 2011-05-30 14:58:38
    Temat: Re: KRK - gdzie naprawić tempomat?
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 30.05.2011 14:30, olo k pisze:
> [...]
    > tempomatu? Szukam, dzwonię wszyscy rezygnują. Tempomat dokładany do
    > Xantii II. Macie jakieś pomysły kto by chciał się za to zabrać?

    a co się dzieje? i co oznacza słowo "dokładany"?
    Ja u siebie(Laguna II) też "dokładałem" tempomat, sprowadzało się to do
    podpięcia przycisków do już istniejącej instalacji w samochodzie.
    Czy u Ciebie to "dokładanie" wyglądało podobnie?

  • 3. Data: 2011-05-30 15:06:52
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    W dniu 2011-05-30 14:30, olo k pisze:
> [...]
    > tempomatu? Szukam, dzwonię wszyscy rezygnują. Tempomat dokładany do
    > Xantii II. Macie jakieś pomysły kto by chciał się za to zabrać?

    Jaworzno Cię satysfakcjonuje?

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen Xantia

  • 4. Data: 2011-05-30 16:49:04
    Od: olo k <o...@g...com>

    On 30 Maj, 15:06, "Michał \"HoMMeR\" Paszek"
    <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl> wrote:
    > W dniu 2011-05-30 14:30, olo k pisze:

    > Jaworzno Cię satysfakcjonuje?

    U Tomka? myślisz że by się podjął tego?

  • 5. Data: 2011-05-30 16:52:00
    Od: olo k <o...@g...com>

    On 30 Maj, 14:58, Albercik <n...@g...pl> wrote:
    > W dniu 30.05.2011 14:30, olo k pisze:

    > a co się dzieje?

    Hmmm, jak by to opisać, już wiem, nie działa :) Po prostu się nie
    włącza i nie reaguje

    > i co oznacza słowo "dokładany"?

    Dokładany, znaczy że wcześniej go nie było i ktoś go sobie zamontował
    extra. Nie jest oryginalny.

    > Ja u siebie(Laguna II) też "dokładałem" tempomat, sprowadzało się to do
    > podpięcia przycisków do już istniejącej instalacji w samochodzie.
    > Czy u Ciebie to "dokładanie" wyglądało podobnie?

    Xantia z 98 roku jest samochodem typowo mechanicznym i nie
    rozbudowanym elektronicznie. Dokładany układ tempomatu jest montowany
    w całości od lewarka przez centralkę po mechaniczne trzymanie
    przepustnicy w komorze silnika

  • 6. Data: 2011-05-31 07:53:04
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <"hommer[SPAM_SIO]"@3star.net.pl>

    W dniu 2011-05-30 16:49, olo k pisze:

    > U Tomka? myślisz że by się podjął tego?

    Dokładnie. Myślę, że bez większych utyskiwań.
    Przynajmniej nie skasuje, jak nie naprawi :)

  • 7. Data: 2011-07-29 11:02:17
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 31.05.2011 07:53, "Michał \"HoMMeR\" Paszek" pisze:

    > Dokładnie. Myślę, że bez większych utyskiwań.
    > Przynajmniej nie skasuje, jak nie naprawi :)

    A potrafi dolozyc za rozsadne pieniadze do VW Sharana (benzyna)?

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 8. Data: 2011-07-29 11:15:51
    Od: Javelin <s...@o...pl>

    Witam!

    W liście od "RadekNet" datowanym 29 lipca 2011 (11:02:17) napisano:

    > A potrafi dolozyc za rozsadne pieniadze do VW Sharana (benzyna)?

    ZTCW Tomek specjalizuje się tylko w Citroenach i to hydro

    --
    Javelin
    Kraków