eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!feeds.phibee-telecom.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed8.news.xs4all.nl!85.1
    2.16.68.MISMATCH!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer04.fr7!futt
    er-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-
    exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTE
    D!not-for-mail
    Reply-To: m...@p...onet.pl
    Subject: Re: Kable. Regulator.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <X...@1...0.0.1>
    <5b2a8d7a$0$612$65785112@news.neostrada.pl>
    <pge3jr$1ro$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <pgggoh$dcq$1@news.mixmin.net>
    <a...@g...com>
    <pghbc8$pr0$2@news.mixmin.net>
    <3...@g...com>
    <pgi2dk$vj7$3@news.mixmin.net>
    <e...@g...com>
    <pgj72q$o74$3@news.mixmin.net>
    <3...@g...com>
    <5b2dfb82$0$617$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b2e1ba3$0$594$65785112@news.neostrada.pl>
    <pglq2b$si9$3@news.mixmin.net>
    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
    Organization: A.P.Z.
    Date: Sat, 23 Jun 2018 20:50:58 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.8.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <pglq2b$si9$3@news.mixmin.net>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 37
    Message-ID: <5b2e96b0$0$683$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 37.128.4.7
    X-Trace: 1529779888 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 683 37.128.4.7:53497
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3201
    X-Received-Body-CRC: 526622141
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2634477
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-06-23 o 17:42, Malkoit pisze:

    >> Ale jak już wyżej napisałem, uszkodzenie REGULATORA nie nastąpi i jeśli
    >> ktoś jest fajnym debilem, to może się kłócić ze schematem elektrycznym a
    >> nie z tym co napisałem :)

    >
    > Z schematem nie ma co się kłócić, tylko trzeba wiedzieć, że prąd regulatora
    > rośnie wraz z spadkiem napięcia.

    Nono, zrób sobie zwarcie na alternatorze i bedziesz chyba musiał sobie
    durecelkę dołożyć bo regulator bez napięcia (skoro jest zwarcie) nie
    działa wcale :P...elektryku.

    Na dodatek, wskaż mi, że jesli zrobisz zwarcie na wyjściu alternatora to
    co? Regulator dostanie jakiegoś megaprądu czy czego, skoro jego obwód
    jest wyraźnie określony jak i maksymalne napięcie i prąd potrzebny do
    wzbudzenia. Pewnie na panią od fizyki rzucałeś kamieniami :D

    " Dla kontroli napięcia na wyjściu i podtrzymania właściwych warunków
    ładowania akumulatora, prąd obwodu wzbudzenia jest regulowany. Regulator
    jest półprzewodnikowym czujnikiem, który monitoruje napięcie
    akumulatora. Kiedy jest ono niskie, prąd obwodu wzbudzenia jest
    zwiększany.
    Napięcie wzbudzenia jest dostarczane przez uzwojenia statora, prostowane
    przez trzy diody (na schemacie są to te mniejsze diody). Są one całkiem
    małe ponieważ maksymalny prąd obwodu wzbudzenia wynosi około 2 amperów.
    Regulator działa jak element o zmiennej rezystancji, kontrolując
    przepływ prądu od małych diod do obwodu wzbudzenia. "

    http://automatyka.ndl.pl/opel/podzespoly/alternator/
    alternatory.htm

    DWA AMPERY...no leżę i kwiczę :D

    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: