-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!feeds.phibee-telecom.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed9.news.xs4all.nl!85.1
2.16.70.MISMATCH!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.fr7!futt
er-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-
exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTE
D!not-for-mail
Subject: Re: Kable. Regulator.
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <X...@1...0.0.1>
<5b2a8d7a$0$612$65785112@news.neostrada.pl>
<pge3jr$1ro$1@node1.news.atman.pl>
<a...@g...com>
<pgggoh$dcq$1@news.mixmin.net>
<a...@g...com>
<pghbc8$pr0$2@news.mixmin.net>
<3...@g...com>
<pgi2dk$vj7$3@news.mixmin.net>
<e...@g...com>
<pgj72q$o74$3@news.mixmin.net>
<3...@g...com>
<5b2dfb82$0$617$65785112@news.neostrada.pl>
<5b2e1ba3$0$594$65785112@news.neostrada.pl>
From: Uzytkownik <a...@s...pl>
Date: Sat, 23 Jun 2018 22:19:38 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.8.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <5b2e1ba3$0$594$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Content-Language: pl
Lines: 19
Message-ID: <5b2eab6f$0$681$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 31.42.14.107
X-Trace: 1529785199 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 681 31.42.14.107:54516
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2455
X-Received-Body-CRC: 4089334440
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2634484
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-06-23 o 12:05, LordBluzg(R) pisze:
> Ale jak już wyżej napisałem, uszkodzenie REGULATORA nie nastąpi i
> jeśli ktoś jest fajnym debilem, to może się kłócić ze schematem
> elektrycznym a nie z tym co napisałem :)
Ja proponuję, abyś trochę się douczył zanim zaczniesz filozofować i
wymyślać innym od debili.
Uszkodzenie regulatora napięcia nie polega na tym, że jest on wpięty
szeregowo w układ ładowania akumulatora i zostanie przeciążony, ale na
tym, że jego uszkodzenie może być skutkiem uszkodzenia diód przy
alternatorze, które zostaną przeciążone prądowo.
Dioda może się uszkodzić na jeden z dwóch sposobów:
1. Przestanie przewodzić w obydwu kierunkach - i takie uszkodzenie nie
jest groźne dla regulatora napięcia.
2. Zacznie przewodzić w obydwu kierunkach (zwarcie) - wtedy nie tylko
regulator może ulec uszkodzeniu, ale wiele innych urządzeń włącznie z
akumulatorem i samym alternatorem.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.06.18 22:41 Zenek Kapelinder
- 23.06.18 23:27 LordBluzg(R)
- 23.06.18 23:39 Marek S
- 24.06.18 10:17 Uzytkownik
- 24.06.18 10:40 sirapacz
- 24.06.18 10:41 sirapacz
- 24.06.18 10:59 Budzik
- 24.06.18 12:45 J.F.
- 24.06.18 14:20 Zenek Kapelinder
- 24.06.18 14:26 Zenek Kapelinder
- 24.06.18 14:28 Zenek Kapelinder
- 24.06.18 14:58 RadoslawF
- 24.06.18 15:33 Zenek Kapelinder
- 24.06.18 15:38 RadoslawF
- 24.06.18 16:23 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław