eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • X-Received: by 2002:a0d:f781:: with SMTP id h123-v6mr574300ywf.2.1529786464992; Sat,
    23 Jun 2018 13:41:04 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a0d:f781:: with SMTP id h123-v6mr574300ywf.2.1529786464992; Sat,
    23 Jun 2018 13:41:04 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!feeder.erje.net!1.eu.feeder.erje.net!feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.
    iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!h2-v6no
    1986904qtp.0!news-out.google.com!u13-v6ni811qtg.0!nntp.google.com!h2-v6no198690
    2qtp.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sat, 23 Jun 2018 13:41:04 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <5b2eab46$0$681$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=164.126.151.129;
    posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
    NNTP-Posting-Host: 164.126.151.129
    References: <X...@1...0.0.1>
    <5b2a8d7a$0$612$65785112@news.neostrada.pl>
    <pge3jr$1ro$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <pgggoh$dcq$1@news.mixmin.net>
    <a...@g...com>
    <pghbc8$pr0$2@news.mixmin.net>
    <3...@g...com>
    <pgi2dk$vj7$3@news.mixmin.net>
    <e...@g...com>
    <pgj72q$o74$3@news.mixmin.net>
    <3...@g...com>
    <5b2dfb82$0$617$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <5b2eab46$0$681$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <8...@g...com>
    Subject: Re: Kable. Regulator.
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
    Injection-Date: Sat, 23 Jun 2018 20:41:05 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 9
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2634486
    [ ukryj nagłówki ]

    Stosujesz metode ze nawet jak nie masz racji albo jak w tym przypadku braki w
    wiadomosciach to i tak bedziesz bronil swojego zdania bo zawsze sie znajdzie ktos
    glupszy od ciebie i poprze. Alternatora nie mozna przeciazyc nawet jak zrobic zwarcie
    pomiedzy jego wyjsciem i masa. Jak fabryka napisala na alternatorze 60A oznacza ze w
    zadnych warunkach nie da wiecej niz 60A. Jak bys nie byl glupi to bys sprawdzil to co
    napisalem o alternatorach w motocyklach. Ale jestes glupi i nie sprawdziles.
    Charakterystyki alternatora tez nie znalazles bo po co jak najmadrzejszy jestes. A te
    swoje idiotyczne opowiesci o przebitych diodach mozesz sobie w buty wsadzic, wyzszy
    bedziesz chociaz nie madrzejszy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: