  • Data: 2018-06-25 03:09:22
    Temat: Re: Kable. Regulator.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Nastepny madry inaczej sie objawil. Sa w internecie charakterystyki alternatorow.
    Znajdz a jak nie bedziesz sam umial zinterpretowac to napisz i pomoge. Alternatora
    nie mozna przeciazyc ponad moc na jaka zostal zaprojektowany. A ze alternatory sie
    psuja. Wszystko sie psuje. Mam swietlowke pod szafka w kuchni. Dzisiaj ja wlaczam a
    ona nie swieci. Pierwsze ze sie zuzyla, przepalila rura. Zalozylem nowa i dalej nie
    swieci. Popukalem w obudowe swieci. Zalozylem stara swietlowke, nie swieci. Popukalem
    w obudowe i swieci. Wczoraj jak szedlem spac to ja wylaczylem bo swiecila. Oprawa
    pracuje w temperaturze 20 stopni -1 + 5. W stosunku do samochodu w sterylnych
    warunkach bez drgan i wibracji. I sie spierdolila.