  • 21. Data: 2010-10-13 14:00:43
    Temat: Re: Kamera do rejestracji osobistej
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Mateusz Papiernik" <m...@m...net> wrote in message
    news:4cb5b865$0$27037$65785112@news.neostrada.pl...

    > Argumentacja od wielu lat sie nie zmienila:
    >
    > 1) Usenet jest archiwizowany, wraca sie do postow sprzed wielu lat -
    > wiekszosc linkow ze skracaczy radosnie zwraca informacje, ze link nie
    > istnieje. Nawet nie mozna sprawdzic, pod jaki adres wtedy prowadzil,
    > zeby poszukac jakiegos mirrora.

    Wiekszosc normalnych linkow po kilku latach tez zwraca 404, strony sa
    aktualizowane, artykuly przenoszone na nowe serwery, gdzie linkowanie jest
    zupelnie inne.

    > 2) Usenet jest nie tylko archiwizowany, ale rowniez indeksowany przez
    > google&co - wyszukiwalnosc oryginalnej tresci zamaskowanej przez
    > skracajke dazy do zera. Wartosciowa, polecana, tresc zamiast sie
    > pozycjonowac, nie jest zauwazana.

    Szukajac konkretnego hasla, trafie do usenetu i po skroconym linku do zrodla
    (patrz pkt 1). Zindeksowanie linku niewiele mi da tak czy inaczej.

    Zreszta szukajac rozwiazania na forach i usenecie, 95/100 wynikow to beda
    posty innych ludzi szukajacych rozwiazania tego problemu. Ostatnie miejsce,
    w ktorym sprawdzam. ;)

    > 3) Pod skracajka da sie ukryc wszystko - klikanie w ciemno.

    Kiedy ostatnio trafiles na harkorowe porno ze zwierzetami pod skroconym
    linkiem w usenecie? Ja nigdy, a korzystalem z niego juz w czasach czekania
    godzine, az tepsa odbierze 0202122. ;)

    > Nie ma natomiast zadnej sensownej argumentacji za tym rozwiazaniem, bo
    > kazdy _normalny_ klient poczty nie lamie dlugich linkow - ani przy
    > odczytywaniu, ani przy wysylaniu. Prawidlowo wyswietla je w jednej linii
    > i nie robi z nimi zadnej sieczki.

    Tu sie zgadzam, tak samo jak nie czepiam sie o linijke dluzszych sygnaturek,
    nikt dzisiaj nie placi fortuny za 10kB danych.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 22. Data: 2010-10-13 14:32:43
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    W dniu 2010-10-13 16:00, kamil pisze:
    > Wiekszosc normalnych linkow po kilku latach tez zwraca 404,

    Tak, ale majac stary oryginalny link latwiej znalezc nowa wersje tej
    samej tresci niz majac skracajke. Zostanie jakis slug, stara domena
    chociaz, jakies hinty.

    > Szukajac konkretnego hasla, trafie do usenetu i po skroconym linku do
    > zrodla (patrz pkt 1). Zindeksowanie linku niewiele mi da tak czy inaczej.

    Tobie tak, ale backlinki do wartosciowej tresci to dobra rzecz - przy
    innym zapytaniu, ktore sie nie pojawilo na usenecie, wartosciowa strona
    poleana w innym miejscu bedzie w wynikach wyszukiwaniach wyzej.

    > Zreszta szukajac rozwiazania na forach i usenecie, 95/100 wynikow to
    > beda posty innych ludzi szukajacych rozwiazania tego problemu. Ostatnie
    > miejsce, w ktorym sprawdzam. ;)

    Ja owszem, bo na usenecie z reguly rozwiazania problemow - uwaga, uwaga
    - POJAWIAJA SIE ;-) Chociaz ostatnio rzadziej, usenet nieco upada... a
    szkoda, bo IMHO to najwygodniejsza forma prowadzenia dyskusji i mam
    gleboka niestrawnosc do wszechpanujacej mody na fora internetowe.

    > Kiedy ostatnio trafiles na harkorowe porno ze zwierzetami pod skroconym
    > linkiem w usenecie? Ja nigdy, a korzystalem z niego juz w czasach
    > czekania godzine, az tepsa odbierze 0202122. ;)

    Ja tez nigdy - ale wielokrotnie stracilem czas klikajac na adres, by
    znalezc pod nim cos, co juz dawno widzialem. Majac oryginalny link nie
    kliknalbym w niego, wiedzac, ze juz go kiedys odwiedzilem. Usenetu
    uzywam podobnie jak Ty, >10 lat juz bedzie ;)

    > Tu sie zgadzam, tak samo jak nie czepiam sie o linijke dluzszych
    > sygnaturek, nikt dzisiaj nie placi fortuny za 10kB danych.

    Ja tez sie nie czepiam... ale sam staram sie honorowac. Natomiast nadal
    czepiam sie zlego kodowania, braku deklaracji kodowania, zlego
    delimitera i pisania nad cytatem. :->

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 23. Data: 2010-10-13 15:19:52
    Od: r...@p...onet.pl

    > Tak, ale majac stary oryginalny link latwiej znalezc nowa wersje tej
    > samej tresci niz majac skracajke. Zostanie jakis slug, stara domena
    > chociaz, jakies hinty.

    Dokładnie.
    Z pomocą przychodzi np "wayback machine" na www.archive.org

  • 24. Data: 2010-10-13 15:36:34
    Od: r...@p...onet.pl

    > http://www.jvc.pl/product-list.php?id=100053
    > Tomek

    W teście Komputer Świat - http://www.komputerswiat.pl/media/1093624/tabela.pdf
    zajmuje dopiero 4 miejsce...
    Nie wiem na ile takie testy są wiarygodne.

  • 25. Data: 2010-10-13 18:34:53
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jacek_P wrote:

    > Płaci. I to słono. Komórka za granicą.

    z własnej głupoty chyba :)

    za granicą sie kupuje miejscową kartę sim i placi normalnie

  • 26. Data: 2010-10-13 21:45:59
    Od: "emarcin" <e...@t...pl>

    > Jest coś godnego polecenia, tak do 700zł?

    Zapalniczka, brelok, pedrive, zegarek, długopis - do wyboru wystarczy?

    http://www.satserwis.pl/oferta/index.php?grupa=66

    Pozdrawiam emarcin

  • 27. Data: 2010-10-13 21:49:30
    Od: r...@p...onet.pl

    > Zapalniczka, brelok, pedrive, zegarek, długopis - do wyboru wystarczy?
    >
    > http://www.satserwis.pl/oferta/index.php?grupa=66
    >
    > Pozdrawiam emarcin

    To juz lepsze by było to
    http://sprzet-szpiegowski.pl/kamera-czapce-p-55.html

    dobre zamaskowanie, z pilotem radiowym, sygnalizacja wibracją...

    tylko nie wiem czy warto, jak ze stosunkiem cena/jakosc
    bo to zapewne jakies chinskie noname wklejone w czapke.

  • 28. Data: 2010-10-14 10:14:50
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> wrote in message

    > Płaci. I to słono. Komórka za granicą.

    To niech kupi pakiet danych w roamingu, jesli nie moze przezyc bez usenetu
    na wakacjach. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 29. Data: 2010-10-14 14:11:38
    Od: s...@v...pl

    > http://www.jvc.pl/product-list.php?id=100053
    > Tomek

    Nigdzie nie jest podany bardzo ważny parametr tych kamer:

    Kąt obiektywu.