  • 31. Data: 2012-08-09 14:08:33
    Temat: Re: Kamóra a SiBI
    Od: z <z...@g...pl>

    > Przy ustach to trzeba trzymać gruchę od chińskiego wyrobu cb-podobnego.
    > Przy dobrym radiu z dobrą gruchą, wystarczy trzymać ją w ręce wspartej
    > na kierownicy.

    Dokładnie tak samo jak trzymać telefon z włączonym głośnomówieniem.
    Tylko że przepis zabrania trzymania tylko tel. Znaczy używania - szarych
    komórek jak widać zbrakło żeby to przynajmniej dobrze napisać.
    Przepis jest głupi, niekonsekwentny, nie przemyślany, idący na łatwiznę
    "żeby coś robić i żeby nie było za bardzo widać że się lenimy i uznajemy
    wszystkich za debili na swój wzór i podobieństwo" :-)

  • 32. Data: 2012-08-09 14:13:53
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-08-03 18:08, ToMasz pisze:
    Państwo płaci za leczenie. jeśli Państwo może
    > uniknąć leczenia choćby jednej ofiary na milion, uniknąć wprowadzając
    > zakaz, to logiczne jest wprowadzenie zakazu. Może Ci się to nie podobać,
    > ale to MY głosujemy za tym żeby istniał taki system, leczenia, kar,
    > emerytur, w którym "do porządku" doprowadza się nas nie portfelem, a
    > karami i nakazami.
    > ToMasz

    Pisz za siebie i pochwalaj w swoim imieniu.
    Proszę mi tu nie imputować!
    Cyrk i małpy nie z mojej bajki. Ja to tylko muszę przymusowo finansować :-)

  • 33. Data: 2012-08-09 14:15:45
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-08-09 14:08, z pisze:

    > Dokładnie tak samo jak trzymać telefon z włączonym głośnomówieniem.

    Nie, nie tak samo. Zresztą nawet rozmowa przez jedno i drugie
    wymaga zupełnie innego zaangażowania 'mentalnego'.

    > Tylko że przepis zabrania trzymania tylko tel. Znaczy używania - szarych
    > komórek jak widać zbrakło żeby to przynajmniej dobrze napisać.

    Dobrze jest napisany, nie ma co kombinować.

  • 34. Data: 2012-08-09 14:19:00
    Od: z <z...@g...pl>

    PS. Ostatnio tak się łatwo mówi o szkodliwości piramid finansowych.
    Można wszystkiego się dowiedzieć, co to jest i jak doprowadza
    uczestników na skraj nędzy. ;-)
    Mam nadzieję że przy wyborach lemingi cokolwiek z tej wiedzy zapamiętają :-)

  • 35. Data: 2012-08-09 14:30:07
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-08-09 14:15, Artur Maśląg pisze:
    > Nie, nie tak samo. Zresztą nawet rozmowa przez jedno i drugie
    > wymaga zupełnie innego zaangażowania 'mentalnego'.

    Chcesz dyskutować nad wyższością świąt wielkanocnych nad świętami bożego
    narodzenia kiedy sam fakt świąt - znaczy rozmowy :-) jest o rząd
    wielkości niebezpieczniejszy? Już pomijając inne czynniki.
    To jest właśnie bezproduktywna dyskusja jakimi niestety zajmują sie
    POsły :-)

    > Dobrze jest napisany, nie ma co kombinować.

    A położyć tel. z głośnomówieniem obok dźwigni zmiany biegów już można
    czy nie? Działa wtedy jak z zestawem głośnomówiącym czy nie?
    Mam pytać na dobitkę jak w praktyce da się taki przepis wyegzekwować?
    Wszak tylko głupie prawo jest samo dla siebie i trwa w swoim matrixie. :-)

  • 36. Data: 2012-08-09 14:55:58
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-08-09 14:30, z pisze:

    > Chcesz dyskutować nad wyższością świąt wielkanocnych nad świętami bożego
    > narodzenia kiedy sam fakt świąt

    Nie, nie zamierzam.

    > - znaczy rozmowy :-) jest o rząd
    > wielkości niebezpieczniejszy?

    Nie, nie jest - co zresztą już dawno dowiedziono i niewiele osób
    ma w tej materii wątpliwości.

    > Już pomijając inne czynniki.
    > To jest właśnie bezproduktywna dyskusja jakimi niestety zajmują sie
    > POsły :-)

    To już podziękuję, ponieważ mieszanie do tego polityki (szczególnie
    w takiej formie) świadczy o braku argumentów.

  • 37. Data: 2012-08-09 15:23:05
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-08-09 14:55, Artur Maśląg pisze:

    > To już podziękuję, ponieważ mieszanie do tego polityki (szczególnie
    > w takiej formie) świadczy o braku argumentów.

    Wolno ludziom być szczęśliwymi i wierzyć że u podłoża takich durnych
    pomysłów leży szczera troska o dobro obywateli nie okraszona ani gramem
    politykierstwa. :-)

  • 38. Data: 2012-08-09 15:41:36
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-08-08 23:59, *anacron* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Program TV na BBC jakieś dwa lata temu. Nie pamiętam nawet jaki to
    > program był, ale znakomicie pamiętam wyniki testów przed kamerami i
    > wyniki doświadczeń jakiegoś instytutu w Ameryce.

    Coś w tym stylu?:
    http://www.psych.utah.edu/AppliedCognitionLab/JEP_A_
    2008.pdf
    http://www.newscientist.com/blog/shortsharpscience/2
    007/05/passengers-drive-you-to-distraction.html

    Wszystkie badania o jakich wiem dowodzą, że rozmowa przez telefon jest o
    wiele bardziej niebezpieczna niż rozmowa z pasażerami.
    Moja firma na podstawie różnych badań i analizy wypadków pracowników
    wprowadziła całkowity zakaz korzystania z telefonu podczas jazdy, nie
    instalujemy zestawów, a telefon w samochodzie ma być wyłączony pod
    groźbą kar dyscyplinarnych.
    Rozmawiać z pasażerami możemy :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 39. Data: 2012-08-09 17:26:49
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-08-09 15:41, Mirek Ptak pisze:
> [...]
    >

    > Wszystkie badania o jakich wiem dowodzą, że rozmowa przez telefon jest o
    > wiele bardziej niebezpieczna niż rozmowa z pasażerami.

    To zbytnie uogólnienie - owszem, badania mówią że jest
    niebezpieczniejsza, ale jest wiele czynników które decydują o tym, czy
    trochę czy też wiele.

> [...]
    > wprowadziła całkowity zakaz korzystania z telefonu podczas jazdy, nie
    > instalujemy zestawów, a telefon w samochodzie ma być wyłączony pod

    To mnie akurat nie dziwi, ponieważ ludzie nawet mając zestawy często
    z nich nie korzystają, potrafią pisać sms-y, maile, przeglądać pocztę,
    kontakty, zlecenia itd.

    > Rozmawiać z pasażerami możemy :)

    Ciekawe jak długo - a zmęczonym wolno być? ;)

  • 40. Data: 2012-08-09 20:24:37
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-08-09 09:55, Artur Maśląg pisze:
    > Amerykanie
    > chcą wprowadzić zakaz używania różnych urządzeń w samochodach
    > (w tym telefonów w ogóle), ponieważ ludzie robią takie cuda

    czasami ogladajac rozne rewelacje odnosze wrazenie, ze Amerykanie i
    ludzie to dwa calkiem odmienne gatunki

    :)

    --
    venioo -> GG:198909