    From: EiNStEiN <e...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kampania schowaj mu kluczyki
    Date: Tue, 10 Nov 2015 14:02:13 +0100

    W dniu 2015-11-10 o 13:49, J.F. pisze:
    > A jak sie Wam podoba kampania Schowaj pijanemu kluczyki ?
    >
    > Kampania fajna, film z pomyslem ... ale skutek obawiam sie, ze zerowy.
    > Czyli szkoda pieniedzy :-)
    >
    > A moze i nie zerowy - moze spadnie "spoleczne poparcie" dla "pijakow za
    > kierownica" ?
    >
    > J.

    Nie wiem na ile to pomoże ale obawiam się, że niewiele. Znałem przypadek
    gdy po imprezie za kierownice siadało to co mniej wypiło, bo żona np. od
    kieliszka nie mogła się powstrzymać. Inny przykład mąż z żoną i dziećmi
    nad jeziorem. Mąż wstawiony już po kilku piwach a żona nawet nic mu nie
    powiedziała, tylko obok niego do samochodu siadła i pojechali. Niektórym
    po wódce palma odwala i może dlatego ludzie nie chcą ich zaczepiać i nie
    zabierają im kluczyków.