    From: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Kanały TV w IPLA bez DRM
    Date: Sun, 12 Aug 2018 11:41:23 +0200

    W dniu 12.08.2018 o 09:20, ToMasz pisze:
    > no właśnie. dlamnie ten pakiet zniknął. czy jest dostępny "w plusie"?
    Wygląda na to, że teoretycznie da się go kupić tutaj:
    https://www.ipla.tv/kod , ale "w praktyce" tego jeszcze nie próbowałem.
    Swoją drogą - działa jeszcze ta promocja -
    https://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=
    88529#p964924 ?

    > linuks jakiś? MythTV/kodi - nie ogarniam. ale pod normalnym desktopowym
    > linuksem mogę sprawdzić
    Tak, Enigma2 (zwany również E2) to system oparty o jądro Linuxa.

    Jeśli jest możliwość, to byłbym wdzięczny za sprawdzenie "w praktyce",
    czy w przeglądarce z wyłączonym DRM działają kanały Discovery Channel,
    National Geographic, Polsat News.

    W międzyczasie posprawdzałem co nieco bazując na przeglądarkowym API
    Ipli i uzyskane jak dotychczas wyniki niestety nie wyglądają zachęcająco:
    W wierszach nazwa i dostępne rozdzielczości według API, nie mam dostępu
    do tych kanałów, więc nie przetestowałem samego ich odtwarzania, jedynie
    to, co pokazuje API.
    IPLA PLUS
    Polsat News: 1080p, 576p, 720p
    Polsat News 2: 576p