    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <0...@b...poznan.pl>
    <529e4e04$0$2148$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <529f6ddf$0$2375$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    Subject: Re: Kara za niezwracanie kosztow auta zastepczego z OC
    Date: Wed, 4 Dec 2013 22:54:54 +0100

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Tylko tyle, ze wtedy kupowałem za 4200 bo za 400zł sie nie dało.

    Tak jasne, komputery z demobilu spadły z nieba w ostatnim roku.

    > Bzdura.
    > Na laptopie za 1200 jestes w stanie wykonac praktycznie wszystkie
    > standardowe czynnosci przeiwidzane dla PC.

    10 lat temu na blaszaku za połowę, a nawet 1/4 twojej kwoty też mogłeś.
    A że najnowsze gry nie chodziły?
    Trudno, dzisiaj t

    > Poddaje sie.
    > To moze podyskutuj ze sobą?

    Nie mam o czym, bo nie gadam bez sensu porównując ceny wypasionych kompów
    sprzed paru lat, z obecnym komputerowym złomem.

    > Ja nie mam potrzeby cię przebijania.
    > pokazuje ci konkretne argumenty a ty piszesz "pamietam lepiej".

    Bo pamiętam za ile kupowałem komputery, to Ty twierdzisz że lepiej wiesz iż
    to nie jest możliwe.
    Ja nie neguję, że były komputery za wielokrotność tej kwoty, to Ty negujesz
    że były i za 1000 zł.

    > Tak sie nie da dyskutować.

    Oczywiście że nie, dopóki będziesz bredził nie ma to sensu.

    > Ja pisze o komputerach ktore mozna uzytecznie wykorzystac.
    > Dzis mozesz kupic uzywany za 260, wtedy mogłes tylko nowy za 4200.

    I nadal bredzisz.
    Można było i za 1000, można było za 2000, można było za 4000.
    Demobil znalazłby się i grubo poniżej 1000.

    > Dodając do tego inflacje rzeczywiscie masz racje, wychodzi, ze ceny sie
    > nie
    > zmieniły...

    > Podobno masz dobra pamięć.
    > To moze konkretniej troche?

    A co jest niekonkretnego w tej wypowiedzi?
    Że nie wiesz co to było?
    To sobie googla zatrudnij do pomocy.

    > Nowiutkie, wypasione absolutnie nic.

    I takież skany zobaczysz.

    > Brawo.
    > Polecam bardzo dokładnie przeczytać zestawienie jakie stworzyłes powyżej.

    Ja pamiętam, Ty nie, więc ja kłopotów z pamięcią nie mam, Ty masz.
    Czego tu znowu nie rozumiesz?

    > ROTFL
    > w 97 roku jaki miałes wybór?
    > AMD k6 albo pentium do wyboru 166mmx albo 200mmx

    Niechby nawet.
    I żadne z nich nie kosztował 4200, tylko ułamek tej kwoty.

    > Juz ci ktos pisał o tym, ze do pewnego czasu komputer kosztował srednio
    > 1000$.

    A ktoś mówi że nie?
    Tyle że nic nie mówiłem o tym, co i ile kosztowało średnio.
    Mówię o tym co kupowałem i stąd wiem że istniało.
    Nie będę debilem stojącym przed żyrafą i powtarzającym, że takie zwierzęta
    nie istnieją.