  • 111. Data: 2012-06-07 13:22:42
    Temat: Re: Karetka na bramkach autostrady
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2012-06-04 23:57, Tomasz Pyra wrote:
    > On Mon, 4 Jun 2012 23:32:23 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Ja rozumiem że on nie wiedział jak to się robi, że nie wpadł na to że przed
    > nosem ma instrukcję, nie pomyślał żeby się rozejrzeć i zastanowić.

    A ja nie rozumiem bo w tej karetce byly z nim najmniej jeszcze dwie
    osoby - wszyscy idioci? Ba, moglo sie zdarzyc, ze wzrod nich byl lekarz.
    Strach sie bac jak we 3 nie poradzili sobie ze szlabanem.

    --
    mk4

  • 112. Data: 2012-06-07 14:19:29
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello mk4,

    Thursday, June 7, 2012, 1:22:42 PM, you wrote:

    > A ja nie rozumiem bo w tej karetce byly z nim najmniej jeszcze dwie
    > osoby - wszyscy idioci? Ba, moglo sie zdarzyc, ze wzrod nich byl lekarz.
    > Strach sie bac jak we 3 nie poradzili sobie ze szlabanem.

    Byłeś kiedyś we wnętrzu karetki? Lekarz siedzi z rannym z tyłu i nie
    widzi nic, co jest po stronie kierowcy. Osobie na siedzeniu pasażera
    widok zasłania kierowca.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 113. Data: 2012-06-07 15:59:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 7 Jun 2012 14:19:29 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Byłeś kiedyś we wnętrzu karetki? Lekarz siedzi z rannym z tyłu i nie
    > widzi nic, co jest po stronie kierowcy. Osobie na siedzeniu pasażera
    > widok zasłania kierowca.

    Ale co - dalej niz do Krakowa nie jechali ze nu widzieli systemu gdzie sie
    na wjezdzie nie placi ? toz nawet na parkingach takie systemy sie w Polsce
    zdarzaja.

    J.

  • 114. Data: 2012-06-07 16:20:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Thursday, June 7, 2012, 3:59:22 PM, you wrote:

    > Ale co - dalej niz do Krakowa nie jechali ze nu widzieli systemu gdzie sie
    > na wjezdzie nie placi ? toz nawet na parkingach takie systemy sie w Polsce
    > zdarzaja.

    Jarku - mnie o głupocie lub świadomej złej woli kierowcy przekonywać
    nie musisz.

    --
    Best regards,
    RoMan