    From: "SQBI" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Kaski NZI - opinia posiadaczy
    Date: Tue, 16 Jun 2009 00:34:18 +0200

    > To raczej gdzies w Hiszpanii musisz sie popytac.
    > Jednak skoro nie zadowolil cie zaden kask poczynajac od Caberga a konczac
    > na Schubercie to juz nie masz co szukac. Masz zbyt wyszukane potrzeby :]
    > Pozdr
    >
    > --
    > Hinek
    To nie tylko kwestia "potrzeb" ale tez ksztaltu glowy :) Schubert po prostu
    nie pasuje do mojej głowy (swoja droga zadziwiajace sa wyniki testow sharp
    dla tych kaskow), w Nolanie samoistnie opada blenda itd. Z całej palety
    kaskow najsensowniejsza wydaje sie oferta HJC - jakosc-cena. O ile mi
    wiadomo w Katowicach ma byc otawarty sklep z oficjalna dystrybucja NZI ale
    juz wczesniej byly dostepne na allegro. Licze ze ktos juz je testowal.

    --
    GPZ 500 S 1996
    FZ6 Fazer 2006