  • 1. Data: 2009-04-07 20:39:38
    Temat: Kaski Schuberth - pytanie o awaryjność
    Od: Zefir <zefir77@spamerom_mowimy_stanowcze_nie_o2.pl>

    Szczauka.
    Przymierzam się do kupna kasku. W zasadzie byłem już zdecydowany na
    Schubertha S1 Pro. Dzisiaj jednak w trakcie wizyty w salonie mającym w
    sprzedaży Schubertha i Shoei sprzedawca namącił mi w głowie. Ponoć kaski
    Schubertha są bardziej awaryjne i zdarza się, pomimo o wiele mniejszej
    sprzedaży niż Shoei, spora liczba reklamacji. Prawda to, czy sprzedawca
    ma na Shoei większą marżę? :).
    No i pytanie nr 2: czy ma ktoś porównanie pomiędzy S1 Pro a Shoei XR1000
    z whisper kitem, przede wszystkim jeśli chodzi hałas?

    --
    Pzdr.
    Zefir

  • 2. Data: 2009-04-07 21:10:17
    Temat: Re: Kaski Schuberth - pytanie o awaryjność
    Od: v...@p...onet.pl

    witam ,. nie wiem co rozumiez awaryjnosc . ja uzywam schubertha i nie
    narzekam jest oki. nie sluchaj sprzedawcy sam wybierz.
    pzdr vivaldi bmw k100

  • 3. Data: 2009-04-07 21:58:16
    Od: Marek B <r...@n...net.pl>

    v...@p...onet.pl pisze:
    > narzekam jest oki. nie sluchaj sprzedawcy sam wybierz.
    "oki" to jest drukarka a nie kask
    --
    pozdrawiam
    Marek

  • 4. Data: 2009-04-07 22:02:59
    Od: Marek B <r...@n...net.pl>

    Zefir pisze:
    > Szczauka.

    ->

    > z whisper kitem, przede wszystkim jeśli chodzi hałas?
    tłumik sobie załóż i jeździj z przepisowymi prędkościami

    a przy okazji skoro tobie przeszkadza hałas to co powiedzą inni
    użytkownicy dróg, chodników, piaskownic?

    --
    pozdrawiam
    Marek

  • 5. Data: 2009-04-08 05:17:07
    Od: "JK" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek B" <r...@n...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Pytaj, pytaj. I z rozwagą słuchaj.
    Niektórzy wiedzą co mówią i nie zawsze patrzą przez pryzmat szybkiego zysku.
    Nawet sprzedawcy.
    A odnośnie samego pytania to rzeczywiście Shubert mi się już popsuł,
    podstarzał, poszarzał .... No cóż - 3 lata.
    Ale pomimo to chyba jednak pojadę dziś i zafunduję sobie nowego
    też_Shuberta. Głównie za sprawą znakomitego wytłumienia.

    Pozdrawiam - JK.

  • 6. Data: 2009-04-08 06:17:52
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Marek B pisze:

    > ->

    > tłumik sobie załóż i jeździj z przepisowymi prędkościami
    >
    > a przy okazji skoro tobie przeszkadza hałas to co powiedzą inni
    > użytkownicy dróg, chodników, piaskownic?

    Na pewno przeczytałeś przed wysłaniem to co napisałeś ? Czy masz te
    "trudne dni" ?
    Chyba że od poczatku używasz tylko jednego kasku i nie miałeś okazji
    przekonac się sam jak bardzo potrafią się różnić poziomem głośności w
    czasie normalnej jazdy normalnym motocyklem.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 7. Data: 2009-04-08 06:20:24
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Zefir pisze:

    > Ponoć kaski Schubertha są bardziej awaryjne

    C2 użytkowany od 3 czy 4 lat (nie pamiętam) - lekki opór przy zamykaniu
    szczęki. Innych problemów nie stwierdziłem.

  • 8. Data: 2009-04-08 07:15:52
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Zefir" <zefir77@spamerom_mowimy_stanowcze_nie_o2.pl> wrote

> [...]
    > Schubertha są bardziej awaryjne i zdarza się, pomimo o wiele mniejszej
    > sprzedaży niż Shoei, spora liczba reklamacji. Prawda to, czy sprzedawca ma

    Nie wiem jak w nowych, ale stare kaski schubertha mialy ze tak powiem swoja,
    zywotnosc i po pewnym czasie dawaly do zrozumienia czas na wymiane.
    W starych garnkach byl problem z szyba, bardzo latwo sie rysowala.
    Niemniej jednak to genialne kaski i z reka na sercu, jesli Cie tylko
    staccccc,
    polecam. Takie patenty jak odchylana szyba bez zmiany kąta dzieki
    ktorej parowanie = 0 a w oczy wiatr nie dmucha sa warte uwagi.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 9. Data: 2009-04-08 07:16:38
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Marek B" napisał w wiadomości

    >a przy okazji skoro tobie przeszkadza hałas to co powiedzą inni żytkownicy
    >dróg, chodników, piaskownic?

    No nie wiem,mojej w zasadzie wcale nie słychać,mimo akcesoryjnego wydechu
    generuje hałas na poziomie cienkocienko,kask mam głośny i po uszach mocno
    daje,w trasę zakładam stoppery.
    Następny raczej będzie Shubert

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec

  • 10. Data: 2009-04-08 08:24:21
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Marek B" <r...@n...net.pl> napisał

    > tłumik sobie załóż i jeździj z przepisowymi prędkościami
    >

    > a przy okazji skoro tobie przeszkadza hałas to co powiedzą inni użytkownicy
    > dróg, chodników, piaskownic?

    Piszesz bo musisz? To nie jest forum. Tu nie musisz nabijac sobie
    postow zeby dostac gwiazdki itp. Natomiast warto pisac z sensem.
    Popukaj sie moze w glowe.
    Pomoglo?

    --
    Hinek