  • 11. Data: 2009-04-08 08:32:35
    Temat: Re: Kaski Schuberth - pytanie o awaryjność
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Marek B pisze:
    > "oki" to jest drukarka a nie kask

    sikacz sikaczem, ale dzieci neostrady nie wytniemy...

    --
    gildor
    9'99

  • 12. Data: 2009-04-08 08:50:47
    Od: Marek B <r...@n...net.pl>

    Hinek pisze:

    > Użytkownik "Marek B" <r...@n...net.pl> napisał

    > Piszesz bo musisz? To nie jest forum. Tu nie musisz nabijac sobie
    > postow zeby dostac gwiazdki itp. Natomiast warto pisac z sensem.
    > Popukaj sie moze w glowe.
    > Pomoglo?
    Nie pomogło.
    Może to dlatego, że jeżdżąc enduro wyczulony jestem na "ryk maszyn w
    lesie" a nikt nie mówi o ryku maszyn na ulicy ostatnio koło mojego
    garażu przelatywał czopek, ponad 1.5l zapewne silnik miał i wolne
    wydechy. Dzieciaki bawiące się na podwórku obok posikały się ze strachu.

    --
    pozdrawiam
    Marek

  • 13. Data: 2009-04-08 09:59:15
    Od: "lesor" <p...@l...waw.pl>

    Zefir wrote:
    > Ponoć kaski Schubertha są bardziej awaryjne

    Concept uzywany trzy sezony ~ 50kkm kilkukrotnie prany w zmywarce,
    wielokrotnie zdejmowana szyba.
    Zadnych problemow nie stwierdzam poza pomijalna utrata meszkow z rzepa na
    pasku.

    --
    pozdrawiam, lesor
    CB1300 Misiek

  • 14. Data: 2009-04-08 12:01:56
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Marek B" <r...@n...net.pl> napisał

    > Może to dlatego, że jeżdżąc enduro wyczulony jestem na "ryk maszyn w lesie" a
    > nikt nie mówi o ryku maszyn na ulicy

    Jaki to ma zwiazek z watkiem w ktorym zabierasz glos? Czy to jest watek
    o tlumikach, dB killerach, rozwiercaniu etc? A moze czytasz jakis inny watek, a
    na
    inny odpowiadasz..Nie wiem.
    Byc moze nie jechales nigdy motocyklem i nie zdajesz sobie sprawy jak
    glosny jest szum powietrza w kiepskich kaskach i jak wazne jest aby byly ciche?
    Jedno jest pewne: nie rozumiesz o co chodzi - nie pisz
    Pozdr

    --
    Hinek
    Deauville i inne..

  • 15. Data: 2009-04-08 18:53:45
    Od: v...@p...onet.pl

    On 7 Kwi, 23:58, Marek B <r...@n...net.pl> wrote:
    > v...@p...onet.pl pisze:
    > ...> narzekam jest oki. nie sluchaj sprzedawcy sam wybierz.

> [...]
    witam. czepiasz sie oki
    pzdr vivaldi bmw k100

  • 16. Data: 2009-04-09 10:15:01
    Od: "MG" <m...@p...onet.pl>

    > Concept uzywany trzy sezony ~ 50kkm kilkukrotnie prany w zmywarce,
    > wielokrotnie zdejmowana szyba.
    > Zadnych problemow nie stwierdzam poza pomijalna utrata meszkow z rzepa na
    > pasku.

    Shuberth S1 Pro - kask za 2500 PLN - po 3 dniach jazdy antifog odklejony w
    wielu miejscach od szybki.

    MG

  • 17. Data: 2009-04-09 10:18:30
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-04-09 12:15:01 +0200, "MG" <m...@p...onet.pl> said:

    > Shuberth S1 Pro - kask za 2500 PLN - po 3 dniach jazdy antifog odklejony w
    > wielu miejscach od szybki.

    Jak to "odklejony"?

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 18. Data: 2009-04-09 10:41:35
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 9 Kwi, 12:15, "MG" <m...@p...onet.pl> wrote:
    > Shuberth S1 Pro - kask za 2500 PLN - po 3 dniach jazdy antifog odklejony  w
    > wielu miejscach od szybki.

    Nie nie. Ta folia to nie jest antfog. Napisy ci nie przeszkadzały?

    --
    Nikanor [DL650, DR350, Agility 125]

  • 19. Data: 2009-04-09 17:56:55
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "MG" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Shuberth S1 Pro - kask za 2500 PLN - po 3 dniach jazdy antifog odklejony
    > wielu miejscach od szybki.

    Ale on jest na pinlocku więc nie ma możliwości żeby zdarzyło się to o czym
    piszesz.
    Wojtek

  • 20. Data: 2009-04-09 20:01:28
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "MG" <m...@p...onet.pl> napisał

    > Shuberth S1 Pro - kask za 2500 PLN - po 3 dniach jazdy antifog odklejony w
    > wielu miejscach od szybki.

    Ty NAPRAWDE nie zdjales tej folii?????
    Pozdr

    --