  • 1. Data: 2011-09-12 13:01:36
    Temat: Katowice - Kazimierz Dolny
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Witam

    W przyszłą niedziele (wyjazd około 15-16 z Katowic) muszę jechać do
    Kazimierza Dolnego i mam pytanie o trasę.

    Najbardziej interesuje mnie odcinek Jędrzejów - Kazmierz.
    Nawigacja podpowiada DK7 do Radomia i później DK12 Puławy, Kazimierz.
    Ja jeszcze zastanawiam się nad trasą:
    - DK7 Kielce, DK74 Annopol, Kazimierz,
    - DK78 Chmielnik, DW765 Szydłów, DW756 Łagów, DK74 Annopol, Kazimierz

    Zastanawiam się jeszcze nad przeprawą promową w okolicach Solca nad Wisłą,
    ale to już trakuję jako atrakcję turystyczna. Tylko tutaj nie wiem jak
    czasowo wychodzi, czy w Niedzielę w godzinach wieczornych taka przeprawa
    się odbywa i w jakich cenach.

    Ewentualnie jeżeli ktoś ma inne sprawdzone trasy to proszę o podpowiedzi.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 2. Data: 2011-09-12 14:09:04
    Temat: Re: Katowice - Kazimierz Dolny
    Od: "TomaszGB" <m...@o...pl>

    :
[...]

    znajomi mają domek letniskowy 10 km koło Kazimierza i zawsze
    z Bytomia jeżdżą przez DK7 Kielce, DK74 Annopol, Kazimierz. W
    lipcu byłem u nich i tam jechałem DK78 Chmielnik, DW765 Szydłów,
    DW756 Łagów, DK74 Annopol, Kazimierz , a wracałem przez Kielce
    i mogę powiedzieć, że trasa przez Szydłów jest wąska i dziurawa przez
    Kielce jechało mi się lepiej, odległość wg AM podobna.
    Pozostaje kwestia korków w niedzielę wieczorem Kielce mogą być
    przykorkowane to może lepiej jednak przez Szydłów ;-)

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2011-09-12 15:30:39
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-09-12 13:01, *huri_khan* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

> [...]
    > się odbywa i w jakich cenach.
    >
    > Ewentualnie jeżeli ktoś ma inne sprawdzone trasy to proszę o podpowiedzi.

    Pochodzę z Poniatowej i często tam jeżdżę, dlatego zdecydowanie polecam
    trasę nr 2, ale... coś mi szwagier zeznawał, że jest remont między
    Chmielnikiem i Szydłowem i polecił jechać (kilka razy przetestowałem,
    ale bez nawigacji lepiej nie próbuj) tędy:
    http://mapa.targeo.pl/Mapa_Polski,24,20.95616,50.637
    76?l=2ce4a44ee165a08c
    Jest tam wąsko, ale ruch minimalny (albo żaden) i nawierzchnia w
    znaczącej części dobra lub bardzo dobra.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak - Signum '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
    President Herbert *old* on board :)

  • 4. Data: 2011-09-13 11:28:49
    Od: "Marek Kowalczyk (chess_m)" <c...@g...pl>

    On 12 Wrz, 15:30, Mirek Ptak <n...@n...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Pozdrawiam - Mirek
    > --
    > Mirek Ptak - Signum '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition

    Potwierdzam w Chmielniku/ Szydłowie wita nas info o objeździe
    (sugerowana trasa przez Stopnicę sporo kilometrów w plecy)
    Trasa pokazana przez przedpiscę wydaje się optymalna
    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 5. Data: 2011-09-24 21:08:16
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 13 Sep 2011 02:28:49 -0700 (PDT), Marek Kowalczyk (chess_m)
    wypocił(a):

> [...]
    > (sugerowana trasa przez Stopnicę sporo kilometrów w plecy)
    > Trasa pokazana przez przedpiscę wydaje się optymalna

    Zajechałem i wróciłem.
    Do Kazimierza jechałem DK7 do Kielc ale w Chęcinach odbiłem żeby nie pchać
    się przez miasto bo jest podobno rozkopane. Później wróciłem na DK 74 i do
    Annopola. Później już do Kazimierza.

    Wracając do domu w Łagowie (chyba tam jest kamieniołom, gdzie wioska oraz
    droga wyglądają jak w zimie - całe białe) odbiliśmy na Szydłów. Niestety
    ale od Szydłowa do Chmielnika nie ma drogi :) Cała droga to nawierzchnia
    szutrowa więc jak ktoś chce poszaleć to polecam. Na szczęście jakiś
    okoliczny kierowca też miał CB to mnie poprowadził po normalnych drogach do
    Chmielnika.

    Dzięki wszystkim za wskazówki.

  • 6. Data: 2011-09-24 21:57:46
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-09-24 21:08, *huri_khan* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
> [...]

    > szutrowa więc jak ktoś chce poszaleć to polecam. Na szczęście jakiś
    > okoliczny kierowca też miał CB to mnie poprowadził po normalnych drogach do

    Z których nie skorzystałeś :)

    Pozdrawiam - Mirek

  • 7. Data: 2011-09-25 10:26:28
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Sat, 24 Sep 2011 21:57:46 +0200, Mirek Ptak wypocił(a):

    > Z których nie skorzystałeś :)

    TomaszGB proponował trasę szutrową więc nie skorzystałem.

    Natomiast twoja trasa na odcinku Życiny - Pągowiec jest oznakowana znakiem
    B-1 więc ciężko się do niej zastosować :)

  • 8. Data: 2011-09-25 19:19:14
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-09-25 10:26, *huri_khan* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > TomaszGB proponował trasę szutrową więc nie skorzystałem.
    >
    > Natomiast twoja trasa na odcinku Życiny - Pągowiec jest oznakowana znakiem
    > B-1 więc ciężko się do niej zastosować :)

    Chyba żartujesz - jeżdżę tamtędy regularnie nawet jeśli nie skręcam w
    Życinach w prawo (jadąc od Łagowa). No chyba, że zakaz postawili w
    ostatnim miesiącu (nie widać go na targeo). Poza tym raczej Życiny -
    Raków :)

    Pozdrawiam - Mirek

  • 9. Data: 2011-09-25 21:09:52
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Sun, 25 Sep 2011 19:19:14 +0200, Mirek Ptak wypocił(a):

> [...]
    > Życinach w prawo (jadąc od Łagowa). No chyba, że zakaz postawili w
    > ostatnim miesiącu (nie widać go na targeo). Poza tym raczej Życiny -

    Jadę od Łagowa DW756 dojeżdżam do DW764 i na wprost mam B-1 więc skręcam na
    Staszów i przez Chańczę objeżdżam.

    Być może że ten B -1 obowiązuje tylko na odcinku DW Raków-Życiny a jakimiś
    bocznymi można przejechać ten odcinek ale ja okolicy nie znam więc nie będę
    jeździł komuś po polach.

    W Szydłowie zaczyna się szutrowa droga naszczęście na CB ktoś prowadzi mnie
    wioskami po asfaltowych drogach do Chmielnika :)

  • 10. Data: 2011-09-26 08:29:41
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-09-25 21:09, *huri_khan* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

> [...]
    >
    > W Szydłowie zaczyna się szutrowa droga naszczęście na CB ktoś prowadzi mnie
    > wioskami po asfaltowych drogach do Chmielnika :)

    "DW 756 miejscowość Raków całkowite zamknięcie drogi na odcinku ok 1 km
    od DW 764 w kierunku Stopnicy ze względu na remont mostu. Objazd drogą
    powiatową od Rynku w mijesowości Raków do włączenia do DW 756."

    Dzięki, bo poszukałem w sieci i masz babo placek - będę musiał pomyśleć
    o jakimś objeździe w takim razie, choć wybieram się teraz w Lubelskie
    dopiero za miesiąc.

    Pozdrawiam - Mirek