  • Data: 2010-10-06 08:16:58
    Temat: Re: Katowice -> Sandomierz - przejazd przez Kraków
    Od: Rafał <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.10.2010 13:45, Rafał pisze:
    > Witam
    > Jadę w sobotę rano (w Krakowie około 9..10) na Sandomierz.

    Dziękuje bardzo wszystkim odpowiadającym.

    Jeżeli pojadę A4 to wybiorę wariant Wieliczka->Niepołomice->Ispina

    Jeszcze jak by się ktoś wypowiedział czy rzeczywiście w sobotę(albo w
    niedzielę, bo chyba będzie drobna zmiana) rondo koło Ikei jest mocno
    zakorkowane(czas stania dłuższy niż ~5..10min)
    Ta trasa by mi bardziej odpowiadała bo KFC po drodze;) no i kilometrowo
    bliżej, a myślę też jeszcze ominąć bramki jadąc przez
    Jaworzno->Trzebinie->Zabierzów

    Dla uszczegółowienia nie dojeżdżam do samego Sandomierza, kończę
    wycieczkę kilkadziesiąt kilometrów wcześniej.