    From: Arni <a...@n...spam>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Kawasaki
    Date: Wed, 18 Jul 2018 16:05:45 +0200

    W dniu 18.07.2018 o 11:36, j...@g...com pisze:
    > Mam pytanie czy może zacinać się skrzynia biegów w kawasaki zx 12r lub być może
    krzywy wodzik i zachodzić jeden tryb na drugi bo taki jest właśnie odgłos i aż
    zębatka skacze jak ściągałem tarcze z kosza jest cicho jak założę tarcze jest taki
    odgłos jakby tryb na tryb chciał zaskoczyć jak wycisnę sprzęgło tez jest cicho czy
    ktoś coś wie na ten temat lub miał taki przypadek pozdrawiam

    Myślę, że może zacinać się skrzynia biegów w kawasaki zx 12r lub być
[...]

    Nie ma jeszcze takiego translatora żeby sam powstawiał kropki i
    przecinki dzieląc ten słowotok na logiczne zdania. Zatem przeredaguj
    najpierw tekst żeby nie trzeba było go czytac na jednym oddechu i dawał
    się zrozumieć bez ukończenia szkoły magii i kursu języka gimbazy.

    --
    Arni

    SCIGACZ.PL to szambo a jego właściciel to chuj.
    Pisząc przez bramkę na newsy dostajesz na dzień dobry -50 do lansu.
    Jeśli masz zamiar o coś zapytać to poszukaj jak skonfigurować czytnik
    grup newsowych i pisz na pl.rec.motocykle.
    Jeśli nie potrafisz tego zrobić to lepiej nie pytaj wcale, poszukaj
    forum na scigacz.pl, jest ono dostosowane do Twojego IQ