  • 11. Data: 2009-04-23 15:27:26
    Temat: Re: Kichnięcie w kasku [mocno OT]
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Thu, 23 Apr 2009 16:17:30 +0200
    "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> wrote:

    > hmm tak z ciekawości sprawdziłem .. przesadzilem z tymi 10cioma ;)
    > kariere zacząłem w 2002 roku ;-)
    >
    > jak wtedy na niektórych, dziś już martwych, grupach było fajnie i tłoczno...

    na przykład?

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 12. Data: 2009-04-23 15:52:29
    Temat: Re: Kichnięcie w kasku
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Thu, 23 Apr 2009 16:20:19 +0200
    "Karambol" <m...@w...pl> wrote:

    > Kilka lat temu, podczas jazdy uzadlila mnie osa w jajca - mruzenie oczu
    > podczas kichania to prz tym pikus.

    Wyrazy wspolczucia, ale... jak to się stało?
    Chciałeś poczuć wiatr we włosch i nie zapiąłeś rozporka czy może
    jechałeś w bahamach i klapkach? ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 13. Data: 2009-04-23 17:34:46
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Sqeeb" <s...@i...community> napisał w wiadomości
    y...

    > Wyrazy wspolczucia, ale... jak to się stało?
    > Chciałeś poczuć wiatr we włosch i nie zapiąłeś rozporka czy może
    > jechałeś w bahamach i klapkach? ;-)

    Sam nie wiem jak sie jej to udalo. Jechalem normalnie ubrany, corssowe
    spodnie, zbroja itd. Wleciala mi miedzy siedzenie a jajka i jakos siegła;P

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 14. Data: 2009-04-23 18:24:06
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Sqeeb wydusił z siebie te słowy:

    > na przykład?

    psst

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 15. Data: 2009-04-23 21:19:00
    Od: "Bialy" <m...@o...pl.wytnijpokropce>

    Karambol napisal/a:

    | Sam nie wiem jak sie jej to udalo. Jechalem normalnie ubrany, corssowe
    | spodnie, zbroja itd. Wleciala mi miedzy siedzenie a jajka i jakos
    | siegła;P

    Mi kiedyś kur*a tak niefartownie wleciał bąk do kasku - dokładnie w
    momencie, kiedy zamykałem szybkę po ruszeniu spod świateł. Zmieścił się
    skurczybyk w takiej malutkiej szczelince i przez chwilę go zamknąłem w
    środku. W akcie paniki się trochę rozdarłem (bo ja bojaźliwy chłop jestem) i
    otworzyłem szybkę, ale pęd powietrza gnojka 'przyczepił' do mojego czoła :D
    Po chwili jednak wyleciał, ale ja musiałem stanąć i odsapnąć, a do tej pory
    się zastanawiam, jak to się stało, że się nie wypieprzyłem, bo przez dłuższą
    chwilę miałem zamknięte oczy albo mrugałem z dużą częstotliwością ;)

    --
    -) Bialy
    ( GG: 1092403

  • 16. Data: 2009-04-24 05:07:35
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kuba (aka cita) pisze:
    > Sqeeb wydusił z siebie te słowy:
    >
    > psst

    kasztelan?

    --
    gildor
    9'99

  • 17. Data: 2009-04-24 05:09:22
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Bialy pisze:

    > Mi kiedyś kur*a tak niefartownie wleciał bąk do kasku

    no to co? podobno własne bąki nie śmierdzą.

    --
    gildor
    9'99

  • 18. Data: 2009-04-24 05:56:53
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    gildor wydusił z siebie te słowy:

    > no to co? podobno własne bąki nie śmierdzą.

    nawet jak sie przykleją do czoła?

  • 19. Data: 2009-04-24 05:57:18
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    gildor wydusił z siebie te słowy: