  • 21. Data: 2010-08-08 13:31:43
    Temat: Re: Kiełbaska
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    news:4c5dd787$0$22798$65785112@news.neostrada.pl...
    > Zastanawialiście się kiedyś, czy można sobie grillnąć kiełbaskę opalarką?
    > Chyba dałoby radę, co? Może klimat nie ten, co przy ognisku czy grillu,
    > ale zawsze to kawał ciepłego mięska. Co o tym myślicie? Jakie są za i
    > przeciw?

    Elektryczną bez problemu :) Czasem w pracy robimy tak zapiekanki :) Zadnych
    obcych zapachów i smaków.
    Wojtek

    --
    Powódź ma też plusy dodatnie,
    każdy dostał darmowe oczko

  • 22. Data: 2010-08-08 14:22:10
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Waldek Godel

    > ludzie w branży hydraulicznej mówili, że "droselklapa zostanie
    > zablindowana, nie będzie już więcej ryksztosować" przez co nawet słynny
    > skecz powstał.

    Porażające...

    --
    ignorance is bliss

  • 23. Data: 2010-08-08 17:55:54
    Temat: Re: Kie3baska
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Olek

    > jak Wy nie odróżniacie kiełbasy od parówki to współczuję

    Odróżniamy. Parówka to młoda kiełbaska. Jak dorośnie to staje się
    kiełbaską.

    --
    ignorance is bliss

  • 24. Data: 2010-08-08 18:10:56
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-08-08 13:12, Waldek Godel wrote:

> [...]

    No wlasnie, sam powyzszym potwierdzasz ze to jednak cos innego niz po
    prostu "nafta".

> [...]
    > skecz powstał. Też tak mam mówić? Bo jak nie, to może zrób wykaz branż,
    > których szwargot jest obowiązkowy w języku codziennym.

    Ehe. I nawet wikipedia jest pewnie wyszwargotana ze oficjalnie rozroznia
    sie tam kerozyne. I skoro to blad i jakos zaden purysta jeszcze nie
    zdazyl tego skorygowac, to moze najwyzszy czas?
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Nafta

    > A kerozyna to jest durna kalka z języka angielskiego, w którym kerosene
    > znaczy po prostu NAFTA, tyle, że 87% durnych tłumoczy filmów i innych
    > materiałów się po prostu na tym wykłada.

    Fascynujace. Na ZADNYM forum lotniczym nigdy nikt sie nie przyczepi
    do uzycia tego slowa, ale na szczescie swiat ratuje pms. Trzeba
    koniecznie wybic to z glowy ludziom zajmujacym sie lotnictwem, to
    karygodne co oni wyprawiaja z tym umeczonym rodzimym jezykiem.

    Ze juz nie wspomniec o tym jak mozna przy takim ubijaniu pianki odbiec
    od pierwotnego tematu..

    --

    memento lorem ipsum

  • 25. Data: 2010-08-09 08:11:13
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 08 Aug 2010 12:03:43 +0200, Olek wrote:
    >jak Wy nie odróżniacie kiełbasy od parówki to współczuję

    Stacje paliwowe tez nie odroznaja :-(

    J.

  • 26. Data: 2010-08-09 10:36:01
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-08-08 17:55, to wrote:

    > Odróżniamy. Parówka to młoda kiełbaska. Jak dorośnie to staje się
    > kiełbaską.

    Ty poważnie czy sobie jaja robisz :)

  • 27. Data: 2010-08-09 11:25:34
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    to pisze:
> [...]
    > Chyba dałoby radę, co? Może klimat nie ten, co przy ognisku czy grillu,
    > ale zawsze to kawał ciepłego mięska. Co o tym myślicie? Jakie są za i

    pomysł całkiem fajny i chyba go dzisiaj wypróbuje, ale zdecydowanie
    bardziej powiązane z grupą by było grillowanie na silniku, stawiasz na
    pokrywie zaworów pudełeczko aluminiowe (takie do dostania w marketach)
    do tego wrzucasz mięcho włączasz silnik i popijasz sobie kubusia
    czekając za efektami :)

    --
    krzysiek82

  • 28. Data: 2010-08-09 11:59:21
    Temat: Re: Kielbaska
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "krzysiek82" <s...@u...pl> wrote in message

    > pomysl calkiem fajny i chyba go dzisiaj wypróbuje, ale zdecydowanie
    > bardziej powiazane z grupa by bylo grillowanie na silniku, stawiasz na
    > pokrywie zaworów pudeleczko aluminiowe (takie do dostania w marketach) do
    > tego wrzucasz miecho wlaczasz silnik i popijasz sobie kubusia czekajac za
    > efektami :)

    Swego czasu chcielismy wyprobowac jako grilla dink-owa Toyote MR-2 - miala
    takie fajne kratki plasko nad silnikiem, ze az sie prosilo ;-)
    Ale do proby w koncu nie doszlo...

    --
    Axel

  • 29. Data: 2010-08-09 12:31:19
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-08-09 10:36, Olek wrote:

    > Ty poważnie czy sobie jaja robisz :)

    A propos, co bylo pierwsze, robienie jaj czy... ?

    --

    memento lorem ipsum

  • 30. Data: 2010-08-09 14:45:09
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Olek

    > Ty poważnie czy sobie jaja robisz :)

    Najzupełniej poważnie. Pewnie nie trzymałeś nigdy parówki na tyle długo,
    by zaobserwować tą przemianę.

    --
    ignorance is bliss