    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kierowcy to kupa durniów.
    Date: Sat, 28 Jan 2017 13:51:08 +0100

    W dniu 28.01.2017 o 13:22, Kris pisze:

    > Myślę że ubezpieczyciele zbadają temat czy kierowcy na autostradzie byli/mogli być
    ostrzeżeni o mgle.

    Ale co tu ostrzegać - mgła jaka jest każdy widzi.

    > I jeśli wyjdzie że mogli a nie zostali to od zarządcy autostrady czy kogo tam kase
    wyciągną.

    To co piszesz, jest kolejnym dowodem na to, że władza traktuje
    społeczeństwo jak debili, a społeczeństwo od tego idiocieje i samo się
    tego domaga. A jak nie ma znaku uwaga niebezpieczny zakręt i ktoś
    pojedzie prosto, to czyja wina? A jak pada śnieg, to trzeba rozstawiać
    znaku "uwaga śnieg"? Przez takie myślenie mamy tyle znaków nasrane, że
    nikt już na nie nie zwraca uwagi.

    To co by mogłoby pomóc, to jakieś tablice co kilka kilometrów, to
    dynamiczne znaki o utrudnieniach (w sensie zator, wypadek, roboty
    drogowe ect.). Ale na Boga widzisz mgłę, to wymagasz od zarządcy, żeby
    ci postawił znak "uwaga mgła"?

    Shrek