  • 21. Data: 2011-12-12 00:06:19
    Temat: Re: Kierunkowskazy na rondzie
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-11, Grejon <g...@g...com> wrote:

    > Już tak nie wygląda.

    No i? Inna jest konfiguracja drog dochodzacych do ronda? Inne sa znaki
    przed wjazdem? Nie. Wiec o co Ci chodzi?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 22. Data: 2011-12-12 00:14:47
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-12-12 00:06, AZ pisze:

    > No i? Inna jest konfiguracja drog dochodzacych do ronda?

    Nie.

    > Inne sa znaki
    > przed wjazdem?

    Tak.

    > Wiec o co Ci chodzi?

    To, co pokazałeś w linku jest nieaktualne od kilku miesięcy.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 23. Data: 2011-12-12 00:21:37
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-11, Grejon <g...@g...com> wrote:

    > Tak.

    To oswiec mnie, bo OIDP stoi tam nadal lewy pas lewo/prosto, srodkowy
    prosto i prawy prosto/prawo.

    > To, co pokazałeś w linku jest nieaktualne od kilku miesięcy.

    Nie mowie o konfiguracji pasow. Pokazalem wyglad ronda jako przyklad
    wyznaczania kierunku "prosto" na rondzie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 24. Data: 2011-12-12 00:31:23
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-12-12 00:21, AZ pisze:

    > To oswiec mnie, bo OIDP stoi tam nadal lewy pas lewo/prosto, srodkowy
    > prosto i prawy prosto/prawo.

    Na niektórych wjazdach (OIDP na Słomińskiego, JP od strony Żoliborza) na
    lewym pasie jest tylko "w lewo".

  • 25. Data: 2011-12-12 06:56:15
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-12-11 21:31, Kazimierz Uromski wrote:

    > +1
    > I co to do cholery znaczy "prosto"? Czy zjazd musi być idealnie po
    > pokonaniu połowy obwodu koła ronda, czy ten po pokonaniu 47% też jest
    > prosto? A 44%? A 42%?

    Już nie mówiąc o takich co mają pięć zjazdów;)

    Shrek.

  • 26. Data: 2011-12-12 06:58:30
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-12-11 22:23, Ukaniu wrote:

    > Pewnie, czyli jak mam rondo o promieniu ma?ym to mam migaae w jeden sposób a
    > jak np mia?bym rondo o promieniu baardzo du?ym, to inaczej?
    > Rondo nie jest magicznym wytworem a drog? jednokierunkow? w kó?ko ze
    > zjazdami po prawej.

    różnie bywa - w Warszawie takich jest mniejszośc, bo większość to zwykłe
    skrzyżowania dróg dwujezdniowych - skrzyżowania z wyspą centralna - tam
    się miga normalnie, a nie prawym kierunkiem na zjeżdzie.

    Shrek.

  • 27. Data: 2011-12-12 08:00:25
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-12-11 22:23, Ukaniu pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg"<f...@p...com> napisał w wiadomości

    > Pewnie, czyli jak mam rondo o promieniu małym to mam migać w jeden sposób a
    > jak np miałbym rondo o promieniu baardzo dużym, to inaczej?

    Na to wychodzi, ponieważ z natury rzeczy "ronda" (a raczej skrzyżowania
    o ruchu okrężnym) mają różną topografię itd.

    > Rondo nie jest magicznym wytworem

    Powyżej to napisałem.

    > a drogą jednokierunkową w kółko ze zjazdami po prawej.

    A to już prawdą nie jest, ponieważ nadal jest skrzyżowaniem.

    > A że teraz większość ma zmodyfikowaną organizację ruchu
    > to już inna para kaloszy.

    Nie wiem co masz na myśli pisząc "zmodyfikowaną organizację ruchu",
    niemniej należy stosować się do zasad ogólnych oraz oznakowania,
    co wydaje się być oczywistym.

  • 28. Data: 2011-12-12 09:43:13
    Od: "t-1" <t...@s...pl>

    > No i jak zwykle, po cholere ten lewy kierunkowskaz? W czym to ma pomoc
    > jadacemu za nami?
    >

    > --
    > Artur
    > ZZR 1200

    Czy jak na skrzyżowaniu skręcasz w lewo to włączasz lewy kierunkowskaz?
    A po co? W czym to ma pomóc jadącemu za nami?
    t-1

  • 29. Data: 2011-12-12 09:54:20
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    > Czyli dla samochodu i skutera są dwa pasy.

    zajebisty wniosek
    było tu już o automatycznym rozmnazaniu pasów ruchu
    czyli twoim zdaniem, dla 5 rowerów jadacych obok siebie, z "mojego" ronda
    robi się automagicznie rondo z 5 pasami - kuriozalne.

    >a co za tym idzie z wewnętrznego (czyli przy wyspie) skręcać w lewo nie
    >można.

    tu przeszedłeś samego siebie
    to może z tego wirtualnego "wewnętrznego" trzeba jechac prosto, a dla
    odmiany z "zewnętrznego" w lewo?
    czyli całkiem odwrotnie niz logika nakazuje.

  • 30. Data: 2011-12-12 11:10:14
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-12, t-1 <t...@s...pl> wrote:

    > Czy jak na skrzyżowaniu skręcasz w lewo to włączasz lewy kierunkowskaz?
    > A po co? W czym to ma pomóc jadącemu za nami?

    To na rondzie sie skreca w lewo? Patrz na rondo jakbys wjezdzal na droge
    jednokierunkowa ze skretami tylko w prawo.

    --
    Artur
    ZZR 1200