  • 111. Data: 2011-06-21 16:57:03
    Temat: Re: Kilka filmików o ... na drodze
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Sebastian Kaliszewski w <news:apd6d8-hau.ln1@bozon.softax.pl>:

    > Ty, podobnie jak nasz filmowiec-ormowiec, też doucz się przepisów.
    > D-1 nie musi stać przy skrzyżowaniu. Może być znakiem przypominającym.

    "Jako zasadę należy przyjąć powtarzanie przed każdym skrzyżowaniem wzdłuż
    trasy z pierwszeństwem znaków D-1 o zmniejszonych wymiarach (pkt 5.2.1.1);
    można ich nie powtarzać, jeśli odległość między skrzyżowaniami jest nie
    wieksza od 50 m"

    A teraz Sebastian pokaże przepis, że D-1 o zmniejszonych wymiarach można
    stawiać /gdziekolwiek/ na drodze z pierwszeństwem

    [ciach wycieczki ad personam]

    > Przeczytaj sobie Art.3 PoRD
    > Chuligaństwo drogowe połączone z próbą wymuszenia pierwszeństwa na jadącym po
    ^^^^^^^^
    > rondzie prawym pasem. To że tamten wcześniej znalazł się na tym pasie ignorując
    > znak F-10 nie uprawnia do wymuszania na nim pierwszeństwa kiedy już na tym pasie
    > jest.

    > Przeczytaj też KW. Takie "działania nauczycielskie" kwalifikują się od razu do
    > skierowania wniosku o ukaranie do właściwego sądu.

    Ależ to jest piękne -- nie znajduję w KW zapisu, że za nagrywanie, i pisanie
    na usenecie o tym nagraniu jest jakaś kara -- tylko nie pisz o /próbie/
    zabójstwa, bo to z KK jest ;P

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 112. Data: 2011-06-21 17:18:03
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 21 Jun 2011 14:12:27 +0100, Waldek Godel
    <n...@o...info> wrote:

    >Nie ma - zobacz dobrze. Tzn jest F-10 ale tylko znaki nakazu skrętu w prawo
    >i lewo. Na środkowym pasie nie ma nic.

    Mylisz się. Jest dokładnie taki jak ten:
    http://www.ceberd.pl/images/images/znaki_drogowe/zd_
    uzupelniajace/f-10.jpg
    Dzisiaj tamtędy jechałem i specjalnie zwróciłem na to uwagę. Jutro
    mogę zrobić zdjęcie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 113. Data: 2011-06-21 17:19:38
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Sebastian Kaliszewski w <news:1bf6d8-7t.ln1@bozon.softax.pl>:

    > Znak ronda określa że
    > głównym kierunkiem ruchu jest ruch okrężny. W szczególności nie można na rondzie
    > skręcić w lewo
    [...]
    > Zmienia dokładnie to do czego się przyczepiłeś -- że wolno
    > skręcać tylko z lewego pasa. Otóż na rondzie wolno z każdego o ile znaki poziome
    > tego wprost nie zabraniają

    A teraz się pan Sebastian zdecyduje, czy można/wolno skręcać w lewo czy nie
    można/nie wolno.

    Dodatkowo poproszę, żeby sie pan Sebastian zastanowił na opuszczaniem ronda
    (wolno/można z innego niż prawy pas, z uwzględnieniem znaków poziomych P-1)

    > Bez problemu może zmienić przez przerywaną.

    No masz, i to pewnie jeszcze bez zmiany pasa, bo te przecież prowadzą wokoło
    wyspy.
    A my ze szwagrem zawsze tniemy prawym wokoło, za C-12...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 114. Data: 2011-06-21 18:21:52
    Temat: Re: Kilka filmik?w o ... na drodze
    Od: Mario <m...@g...pl>

    > http://www.youtube.com/watch?v=r-MjZ8q4QAU

    w PL powinienes jechac prawym, a nie lewym pasem....

    pzdr

  • 115. Data: 2011-06-21 22:50:20
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 17 Jun 2011 20:37:32 +0200, 'Tom N'

    > No to pokaż które przepisy zostały złamane i przez kogo

    Ej, ale ten koleś to mimo wszystko jakiś przypał i frustrat, zobacz na
    kolejny film: http://youtu.be/pH5k7GO2UJo -- to ten sam typ ludzia co
    Puaszczyca. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 116. Data: 2011-06-21 23:05:28
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 21 Jun 2011 17:19:38 +0200, 'Tom N' napisał(a):

    > A teraz się pan Sebastian zdecyduje, czy można/wolno skręcać w lewo czy nie
    > można/nie wolno.

    Ech.. im bardziej komuś trollizm odwala, tym ciekawsze teorie wymyśla.
    Skręt w lewo na rondzie? Znaczy.. na wysepkę, geniuszu?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 117. Data: 2011-06-21 23:09:08
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    W dniu 2011-06-21 14:34, Sebastian Kaliszewski pisze:

    > Mylisz się. Oznacza że ruch dookoła wyspy jest ruchem domyślnym. Stąd o
    > ile jesli przed zwykłym skrzyżowaniem na drodze z wieloma pasami nie ma
    > F-10 to w lewo można skręcać tylko z pasa lewego a na rondzie z każdego.
    > Namalowane pasy, jeśli są rozdzielone liniami przerywanymi określają
    > tylko kto komu ma ustąpić ale nie zabraniają kazdy dookoła wyspy z pasa
    > prawego.

    Byłbym wdzięczny za podstawę prawną. Zwłaszcza jeśli na "rondzie" są
    linie nieprzekraczalne z lewej strony. Nie przeczę, że na wielu rondach
    jest jak napisałeś, ale to IMHO zależy od oznakowania poziomego, nie od
    znaku C-13.

    Shrek.

  • 118. Data: 2011-06-21 23:10:43
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    W dniu 2011-06-21 09:41, Waldek Godel pisze:

    > Złamie przepisy, bo na lewym pasie jest poziomy znak nakazu skrętu w lewo.

    IODP film, to nie ma.

    Shrek.

  • 119. Data: 2011-06-21 23:13:04
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    W dniu 2011-06-21 14:30, Sebastian Kaliszewski pisze:

    > Akurat na tym konkretnym srzyżowaniu wcześnie jest F-10 i ten F-10 Yaris
    > istotnie złamał.

    O. Pytałem o to wcześniej. Co jest na tym znaku? Lewy w lewo, środkowy
    na wprost, prawy w prawo? To by znaczyło, że po prostu części
    oznakowania poziomego nie wymalowali *albo projektant był wyjątkowo
    niekonsekwentny)

    Shrek.

  • 120. Data: 2011-06-21 23:14:42
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    W dniu 2011-06-21 17:18, jerzu pisze:

> [...]
    uzupelniajace/f-10.jpg
    > Dzisiaj tamtędy jechałem i specjalnie zwróciłem na to uwagę. Jutro

    No to pozamiatane.

    Shrek.