    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kilka pytań: rejestracja auta na działalność gospodarczą.
    Date: Thu, 26 Feb 2015 15:25:45 +0100

    W dniu 2015-02-26 o 09:49, Michal Tatanka pisze:
> [...]
    sporo szpargałów. Stąd celuję w 100% odliczenia VAT.
    Przychodów i Rozchodów.

    > Na pewno trzeba robić cholerna kilometrowke. Co zlozyc do US to nie wiem, ale wiem
    ze kilometrowka jest cholerna bo ja robie na polecenie mojego pracodwacy (jestem
    etatowcem). Olej to, wez 50% zwolnienia z VAT i nie pisz tego szajsu.
    > (...)

    Jesteś w błędzie.

    Znalazłem źródło:
    Ustawa z 11.03.2004 - Dz. U. z 2011 nr 177, poz. 1054. Nowelizacja: Dz.
    U. z 2014 r. poz. 312 z 07.02.2014 r.

    art. 86a , ust. 9: badania VAT 1a / VAT 1b / VAT 2.
    Dotychczas wydawane zaświadczenia VAT-1, VAT-3 lub VAT-4 nie obowiązują
    od 1 kwietnia 2014r.

    Pojazdy mające w/wym. badania _nie_podlegają_ kilometrówce.

    Troszkę na ten temat m.in:
    http://go-leasing.pl/pytania-i-odpowiedzi/vat-od-sam
    ochodow-ciezarowych/

    --